View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Amine123 Vis innlegg
Det er huket av for B. Tidsbestemt avtale og som tidligere opphører uten oppsigelse.
Så står det under «velg et alternativ: A: avtalen kan ikke sies opp av noen av partene i den avtalte leieperioden, her er det huket av. Alternativ b er «i den avtalte leieperioden har partene avtalt en gjensidig oppsigelsesrett, her er det ikke huket av, MEN. På neste side står det «Hvis B, oppsigelsen regnes fra den første dagen i den påfølgende måneden . Oppsigelsen er på :.. og her har utleier skrevet 1 måned.
Vis hele sitatet...
Det er mao. ein litt uklår avtale. Då er vel det alminnelege prinsippet at det er den som har skreve sin risiko, mao. utleigar i det tilfellet her.
Sitat av Amine123 Vis innlegg
Og så står det noe om at vann og avløpsavgifter her. Trodde det var utleiers ansvar som eier av bolig? Vann og avløp er altså ikke inkludert i leien og det vil bli avregnet 1 gang per år, vil det da si at jeg kan få regning på dette? Mener så godt at jeg har hørt noe om at leietaker ikke skal betale slike regninger, men mulig jeg tar feil her.
Vis hele sitatet...
Vann og avløp er eksplisitt tillatt å ta ekstra betalt for, men du kan krevje ei oversikt over kva del som fell til deg. Det kan vere etter bruksbrøk e.l.