Tråd: Groguide
View Single Post
De fleste mixene mangler magnesium ja, dette som gjør at bladene krøller seg og blir litt gule?
Merker dette på Wild Thiland planten min (kastet en hann og satt igjen med ei hu) som er 3 uker i forveien forran Haze'ene, for å få mest mest mulig ut av denne planten. Etter hva jeg har hørt er Wild Thiland en av de mest THC Potente plantene i verden men 100% Cannabis Sativa, altså en veldig høy plante - men EKSTREM fin!

Skal tenke litt på dette med stiklinger, de kan feks gro avskilt i en groboks for kloner tenkte jeg. Hvis det blir tilfellet at jeg tar kloninger. Så da kan man nesten så og si ha en evig avl? Forutsett at stiklingene overlever, noe jeg heller vil tenke på når dette blir aktuelt med chronic hazene Wild Thiland'en vil jeg være veldig forsiktig med, skal få tatt et bilde av den. Akkurat toppet og har 4 sett med blader, vs chronic hazene med bare sine første bladsett. Men skal bli morsomt å se utviklingen når jeg setter teltet til 12/12t lys. Spennende!

Foreløpig fant jeg en løsning med å la litt av døren stå oppe slik at det kommer noe kald luft inn i bunnen. Dette senket temperaturen til 30-31C. Der ligger den fint nå, så tror jeg beholder det slik! Problemet blir bare i blomstringsfasen vil det blir veldig varmt i og med at jeg ikke kan ha døren oppe. Så må finne en løsning på det. Sant som du sier LTG at man kan koble på utsugsvifte med karbofilter og hele pakka hvis ønskelig, eneste jeg kunne tenkt meg var å bruke det systemet til å få ut varmluft- MEN jeg gidder ikke legge masse penger i en vifte bare for å drive ut varmtluft. Duften elsker jeg så den vil jeg ikke ha vekk!;P

Skal se nærmere på dette med PH! Har en 20L Dunk stående i teltet som jeg alltid har full. eller ca 17L ? Dette øker jo også fuktigheten i teltet såvidt jeg kan tro. Næringen tilsetter jeg selv med en ferdigblandet 5L vannekanne (Gir dem lite næring igrunn). Problemet, som du nevnte, er Magnesium ! Hvor kan jeg få tak i dette? Og må det nødvendigvis være en fertilizer? Finnes det magnesium i selvkonsentrat?

Blir veldig gøy å se framover hvordan dette utvikler seg hvertfall. Skal prøve å være litt aktiv her så dere også kan se hvordan det går. Med bilder også! Noe jeg savner endel av. Har du noe album av dine avlinger LTG ? Liker å se forskjellige Strains i forskjellige faser osv. Bilder er gøy :-)