View Single Post
Sitat av Btyven Vis innlegg

Der jeg har sittet, spesielt på den ene åpne avdelingen jeg satt på, ble alle nye spurt om å vise frem sin fangejournal (der det står hva du sitter for bla..). De som ikke vil vise den, blir jo mer eller mindre stemplet voldtektsmann/pedofil ganske så kjapt, for det er kun dem som har noe å "tjene" på å ikke vise den. I løpet av tiden jeg sonte, satt jeg totalt med 3 voldtektsmenn på ulike tidspunkt. Ingen av dem fikk bank, hovedsaklig fordi det var små avdelinger der vaktene hadde rimelig grei kontroll. Men de ble fullstendig fryst ut, ingen som prater med dem osv. Skal man sitte lenge, er jo det forferdelig kjedelig, selvom man rent fysisk sett får være i fred.
.
Vis hele sitatet...
Hvordan er standarden i disse fengslene? Blir man som "voldtektsmann" sendt til sikkelige høl for å svi mest mulig, eller kan man bli sendt til et anstendig sted om man er førstegangssoner med rent rulleblad fra før av?

Så det du sier er at man ikke kan slippe unna å vise hva man er dømt for ?Fucking hell....den er jævlig kjip.Hvis man i verste fall får 3år, så blir man jo gal inni der hvis folk i tilleg fryser deg ut