View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du har funnet ut hva som gjør deg lykkelig, og du har valgt å vie livet ditt til dette. You go, girl! Pul i vei og lev Herrens Glade dager!
Vis hele sitatet...
Har gitt meg nå tror jeg. Begynner å få kråkeføtter, gnagsår og har klart å finne meg en tosk av en jente.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Samtidig ytrer du en generell forrakt for kvinner som ligger med mange menn og mener at dette frarøver mennene deres verdighet: Dette er imidlertid litt mer tvetydig, og kan tolkes i ulike retninger. Kan du klargjøre din poisisjon litt her? Mener du at positivt om menn puler rundt, men negativt om kvinner gjør det? I så fall, hvorfor?
Vis hele sitatet...
Det er ikke nødvendigvis positivt at menn ligger rundt, men det er positivt om menn og kvinner har nogenlunde lik tilgang til tilfeldig sex da jeg tror dette gjør maktdynamikken jevnere i ett forhold og i andre situasjoner i samfunnet. En grei måte å få mulighet til å ha til tilfeldig sex er å skaffe seg mye erfaring siden erfaring i seg selv er tiltrekkende.

Ett annet perspektiv som jeg ikke har nevnt er at menn med mange sexpartnere er mindre sårbare ovenfor seksual trakasering fra kvinner og andre menn, noe som gjør at de i større grad kan ytre seg om en del av menns interesser uten å bli beskyldt for å være lite tiltrekkende, bitre, sjalu eller lignende. Det tror jeg kan gjøre at menn stiller høyere krav til partneren, som igjen fører til mer partnerskap og mindre tilfeldig sex.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Alternativt, regner du deg selv om en parasittisk psykopat som underminerer samfunnet ved å ha tilfeldig sex?
Vis hele sitatet...
Parasittisk psykopat er å ta i en smule, men jeg ser ikke på meg selv som hverken ekstremt ålreit eller noe modell menneske på noe som helst måte. Derfor tenker jeg at det er ganske urettferdig at kvinner legger så til de grader til rette for at jeg skal kunne hærje rundt, uten å vie en tanke til ålreite, godtroende typer som gjør sitt beste for at kvinner skal ha det bra. Sånn som ABC i tråden her.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Hva er problemet med kvinner som har mye sex med mange ulike menn? Jeg sliter med å forstå hva du egentlig forsøker å formidle.
Vis hele sitatet...
Først og fremst at det fører til en del negative konsekvenser for samfunnet. Kriminalitet, dårligere oppvekstvilkår for barn, fedre som ikke vil se barna sine, høyere selvmordsrate blant menn osv.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
PS: Nerden i meg må nesten påpeke at det ikke finnes aliens i The Matrix: Systemet var konstruert av maligne roboter. Det handler om kunstige intelligenser som gjorde opprør mot sine skapere, ikke tilfeldige husokkupanter fra det ytre rom. Denne distinksjonen gir forøvrig sagaen en ekstra dybde og en symbolikk som du kanskje bør reflektere litt videre på før du tufter enda mer av ditt verdenssyn på den.
Vis hele sitatet...
Her blir jeg utkonkurrert på kulturell kapital som vanlig. Kjenner misunnelsen komme strømmende gjennom blodet.

Sitat av *pi Vis innlegg

Det er ikke noe urimelig i å ha en preferanse.
Vis hele sitatet...
Her kom jeg med ett tilsvar til en fyr som mente det var grenseløst provoserende at jeg ga utrykk for preferansen.
Sist endret av bennnern; 6. september 2020 kl. 14:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.