View Single Post
Prøv å finn en investor som kan markedet du skal arbeide i, som har kapital nok til å skyte inn i selskapet og som har know-how'en til å lansere et nytt produkt.
En investor med markeds kunnskap som kjenner innkjøpere og personer med besluttningsmyndighet hos potensielle kunder.
-----------------------------------------------------------------------
Det har den produsenten jeg har valgt
Har et test anlegg for torsk,et for ørret,et stort norsk akvarium,en annerkjent norsk oppdretter av sjeldne akvariefisk,en bra zoo butikk som tester både på ferskvann og saltvann,egen testing,et norsk firma som produserer agn har jeg kontakt med,den lokale sportsfiskerklubben.Vil ta kontakt med en eller annen produsent av kveiteyngel


Grunnen til at jeg spør forumet her om råd er for å se om jeg tenker rett eller om jeg skal ta en runde i boksen en gang til.Savner forslag om crowdfund etc.Men jeg har faktisk fått forslag som jeg seriøst har tenkt igjennom.
Penger er egentlig ikke et stort problem men jeg vil ikke selge ut mitt prosjekt uten at jeg har full kontroll selv.
Kan senere vurdere å bytte produktet mot tilgang til en produksjonslinje et par dager i året eller lignende.
Da jeg ser mer nytte i å selge det i privat markedet enn i oppdrettsbransjen for meg personlig


Kom gjerne med flere forslag