View Single Post
Et råd som virker litt. Er å hele tiden være bevist på - og fortelle deg selv at det er kjemisk - at angsten og de negative følelsene er kunstig fremstilt.

Prøvd forskjellige ADHD medisiner og forskjellige doser. Har samtidig gått på antideppresiver.

Skulle ønske jeg kunne gitt deg gode råd. Men jeg har mye av de samme problemene. Aldri slitt med angst før i hele mitt liv. Tok amfetamin et år da ja jeg jobbet og festet i Spania for 20 år siden, men da fikk jeg aldri angst. Så tror ADHD medisin + Antidepressiver skaper angst. Fordi kun ADHD medisin eller antid. gir ikke meg angst.

Det jeg sliter med er voldsomme svingninger. Etter morgen dosering kan jeg være euforisk, glad, positiv, full kosentrasjon i en time. Så super-angst og lei meg 30m, så happy igjen 25m, så super lei meg og angst igjen i 45 min. Altså ingen mellom ting. Bare switcher fra av til på til av konstant.

Er nok veldig individuelt det her. Er så mange faktorer som kan spille inn at det er vanskelig å finne ut av. Men lykke til!