View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du må hvertfall ikke tenke at du ødelegger kvelden dems. Folk er relativt lette å lese om de er avvisende eller ikke. Det har vært et par ganger andre karer har kommet bort å spurt om de kan få slå seg ned og låne lighter, så går småpraten over en røyk og en skål, og om de man har slått seg ned hos overser deg helt så sier du takk for lighter og praten og går videre når røyken er ferdig, men hvis de er imøtekommende å svarer deg når du småprater så etter noen minutters småprat rekker du frem hånda og hilser og fortsetter å prate hvor er dere fra, studerer /jobber dere, kommer dere hit ofte, har dere andre tips om steder i byen for jeg er ny i byen, blabla og etterhvert vise en det video på instagram kanskje også derfra spørre om du kan følge dem på insta og si du trenger venner rett og slett. Uten å igle deg på men være laidback og åpen, så er de fleste andre laidback og åpen og. Akuratt det med lighter og røyk egner seg best der hvor det er uteservering og hvis det er inne så bare bruker du samme fremgangsmåte uten lighter som icebreaker. De gangene folk som har satt seg med oss og blitt hengende så kan de være noen som spør de hvem de er her med og da syns iallefall jeg at det bare er kult og modig når de svarer at de kom aleine, og gjerne slenger på et kompliment som at "er ny i byen og ville bare få meg en tur, men det var jo koselig/kult å treffe på noen så allrighte folk som dere i samme slengen da. Det hadde jeg ikke trodd!" (da gir du kompliment alle liker og får det også til å virke som du er en chill selvstendig fyr som driter i hva andre syns og som egentlig ikke er på vennejakt men at ting skjer tilfeldig)
Vis hele sitatet...
Takk, det virker realistisk.

Virker fortsatt jævlig skummelt ut.