Tråd: Nervøs Dj
View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg aner ikke, men antar du vil bli rådet til å ta et eller annet beroligende middel siden det er freak.no.

Don't!

Vær deg selv, skjerpa og fokusert. Kjente, erfarne skuespillere har også ofte nerver og sceneskrekk. All den type angst handler om eksponering, i ditt tilfelle, opptredener.


Skal du likevel ta noe for å roe ned, hold deg unna b-preparater.
Hvis du er veldig skjelven går det an å ta betablokkere som du får av legen hvis du sier du skal opptre. Du vil være like nervøs og til stede, men det vil bli mer kamuflert.

Har opptredd på scene 2 ganger selv, og den nervøsiteten like før jeg gikk på var helt magisk. Føler virkelig at du lever - tipper at det går an å bli skikkelig hekta på det adrenalinrushet der altså. Gled deg!
Vis hele sitatet...
Jeg liker hvordan du starter fordomsfullt for så å anbefale medikamenter selv.
Er det ikke uansett litt selvmotsigende å anbefale betablokkere samtidig som du nevner adrenalinrush?

Til TS, dersom det skulle oppstå problemer i løpet av settet så husk at selv de store stjernene driter seg en gang i blant.
Ta det rolig (men vær energisk), start med noen sanger du kjenner veldig godt slik at de tre-fire første overgangene egentlig går av seg selv så tror jeg nervøsiteten blir byttet ut med ett rush ganske kjapt.

Lykke til!!