View Single Post
Sitat av Sjeldenfisk Vis innlegg
Heisann freaks! Har vært innom en del psykedeliske rusmidler. Har tatt lsd en del ganger, men aldri alene. Men nå tenkte jeg skulle prøve lsd alene, og da kommer spørsmålet mitt: noen som har noen tidligere erfaringer med dette ? Er for øyeblikket i en depresjon , og vill prøve dette som en verktøy til å gå inn i meg selv og kanskje hjelpe meg med og lette litt på situasjonen jeg er i.
Vis hele sitatet...
Sliter du med depresjon anbefaler jeg deg å anskaffe Ketamin istedenfor LSD.
Det er forskning som viser til at Ketamin har en helbredende effekt.
Det er bare å google det også vil du se at det er veldig positivt hva som står i diverse artikler
Ketamin er enkelt og dosere også varer det ikke like lenge (1-2timer) som en syre tripp (typisk 8-12timer). Du kan ta en stripe, legge deg tilbake i senga og høre på god musikk og føle et stort vell behag, samtidig som du får reflektert og tenkt mye positive og konstruktive tanker. Ønsker du å fortsette så er det bare å ta en stripe til også går du tilbake til et veldig behagelig sted.

Mange på LSD opplever tanke-loops, dette kan være veldig slitsomt og det slipper du på ketamin. Du styrer hele opplevelsen og du har samtidig full kontroll over din egen kropp.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 3. oktober 2015 kl. 22:53.