View Single Post
Sitat av Sjeldenfisk Vis innlegg
Heisann freaks! Har vært innom en del psykedeliske rusmidler. Har tatt lsd en del ganger, men aldri alene. Men nå tenkte jeg skulle prøve lsd alene, og da kommer spørsmålet mitt: noen som har noen tidligere erfaringer med dette ? Er for øyeblikket i en depresjon , og vill prøve dette som en verktøy til å gå inn i meg selv og kanskje hjelpe meg med og lette litt på situasjonen jeg er i.
Vis hele sitatet...
Ja, tok LSD alene første gangen jeg prøvde det. Jeg har PTSD som i mitt tilfelle sleper med seg en depresjon.

Jeg fant ikke det jeg lette etter, men det var en fin opplevelse og gikk helt trygt og greit for min del. Var alene i mitt eget hjem første gangen. Var fint å nyte musikk og diverse, men det endret ingenting i min hverdag ellers. Det synes jeg er litt mye å forvente; LSD er litt hypet opp i den sammenheng synes jeg.

Har tatt LSD alene mange ganger og det har alltid gått kjempebra, men jeg har aldri fått noen dypere innsikt i noe. Men etter å ha levd et rart liv er jeg på en måte klar over hvor skrudd og fucka ting egentlig er fra før, så jo kan ha noe med det å gjøre.

Det var kjempegøy å le igjen etter et par år nesten uten å ha gjort det. Spesielt på nedturen, som egentlig ikke er noen nedtur, men min favorittdel av hele LSD-opplevelsen. Sitcoms på nedturen er helt magisk. Ting blir bare så veldig gøy. Friends og Big Bang Theory er GENIALT. Det var vel den innsikten jeg fikk. Lol.
Sist endret av TrippyKing; 3. oktober 2015 kl. 17:54.