View Single Post
Sitat av cold Z Vis innlegg
@bombasa. Da kan jeg bare glemme kassen. Men fikk ikke helt svar på hvordan jeg får den opp. Er den lett å brekke opp, og viss jeg vet koden, virker den selv om det er natt?
Tilbake til den store penge-safen. Hvorfor blir pengene tatt i "spesial" pose? Er det kanskje slik som kan utløse maling. Kan det tenkes at det går an å brekke opp safen med veldig langt brekkjern. Eller må den sprenges. Kan enkelt skaffe litt sprengstoff, men det går som regel ut over mye mye mer enn bare safen. Noen hypotetiske forslag til hvordan den kan åpnes?

og noe som faktisk ikke er hypotetisk her: bombasa har du sett meldingen jeg skrev til deg? Viss ikke kan jeg bare si hva temaet er, og det er følgende: Syke ting.
Vis hele sitatet...

Du kan egentlig ta lang fart å drite i å bryte opp en slik safe. Den er som jeg sa bolta fast i gulv og vegger. Det gjør det tilnærmet umulig å flytte.


Å åpne med brekkjern er heller noe jeg ikke ville prøvd, det vitner om at du ikke har sett en slik safe før. Ta en kikke på en skikkelig butikksafe før du sier noe mer om det. Se for deg et stort kjøleskap. Legg på litt mer størrelse så har du en safe til en stor butikk.

Å sprenge opp en safe er bare helt idiotisk og vil mest sannsynlig ikke gi deg annet enn en tiltalebeslutning fra helvete.

Her er en liten safe:
http://www.dagligvarehandelen.no/xp/...gere_utg/48030
Pengene puttes i nattsafeposer. Dette er for at man skal spore hvilken beløp den enkelte ansatt setter inn og gjøre transporten av pengene enklere og sikrere.
Sist endret av jalig; 9. august 2013 kl. 23:31.