View Single Post
Har vært ett år på psykriatrisk og når jeg sier at jeg føler at folk kan se rett gjennom meg, skriver de i rapporten at han tror folk kan se gjennom klærne sine og at han er naken. Fullt av missforstålelser og tortur. Det eneste de gjør på kontore er og baksnakke pasientene om vær minste ting de gjør og sier. Rapportene er forferdelige.. De er ikke snille mennesker de fleste som jobber der... Vist en psykiater vill ta rotta på deg kan du banne på att han gir deg de værste medisinene og den torturen der syns ikke så tydelig men er grusom..

Det er en usynlig tortur vanlige folk ikke ser eller aner... Gikk på noe som het zuprexa og sov 16 timer i døgnet. Det kalte de shcizofreni og mange andre bivirkninger kalte de symptomer. Gjett hva som skjedde når jeg slutta på medisinen. Symptomene på shcizofreni var der ikke lenger...

Ok jeg har vært på psykriatrisk for en grunn.. Men når du kommer der med ett åpent hjerte på ett fat kan du banne på at de stikker kniven rett igjennom... Hvorfor? Fordi de blir redde kanskje...?

Beklager litt for og svartmale psykiatrien fullstendig. Mye bra og men. Men hjelp og kjærlighet gir så mye mer.