View Single Post
Unnskyld meg, alanapoli? At det var? Kommer du virkelig her og sier at man blir tvangsinnlagt fordi man har depresjon? Det er noe av det dummeste jeg har hørt på lang, lang tid. Jeg prøver ikke å beskytte noen. Det har er det da ingen grunn til. Du plaprer i vei om denne søppelavisen som skriver om "Var verdens hotteste tenåringspar" og "Denne Bieber-billetten skal gi mat til foreldreløse dyr". Har du egen erfaring med systemet, eller? Da jeg var seksten prøvde jeg fortvilet å fortelle legen om hvordan jeg hadde det. Han nektet å sette noen diagnose på meg. Det ville bare sykeliggjøre meg, sa han. Til tross for at han kjente godt til oppveksten min. Det skulle ikke tas på alvor før jeg fylte tyve. Den dag i dag er jeg 22 år gammel. Og jeg kan fortelle deg så mye som at jeg har "selvmordsforsøk" i journalen uten at det endte med belter og hvite korridorer. Det eneste jeg måtte gjøre var å prate med en psykolog før jeg kunne skrive meg ut fra akutten. Og,du vet... jeg går enda til psykolog. Hun forteller det samme som min mor, min søster samt mange, mange andre. Det er for faen ikke lett å få hjelp. At man havner på det du antagelig kaller "galehus", som du har sett på film, på grunn av depresjon er virkelig helt tragisk. Du burde gå til fastlegen og si at du lider av depresjon og trenger å bli lagt inn. Da tror jeg nok du ser at ventelisten er lengre enn levetiden din omtrent. De har ikke tid til annet enn de tyngste pasientene. Jeg vet om flere enn meg som måtte kjempe i flere år for å få den hjelpen de trenger.

Tyskerbarna? Hva for slags konspirasjonterorier er det du har fått for deg?
Sist endret av Lucy In The Sky; 10. april 2013 kl. 21:07.