View Single Post
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Nja, vil ikke beskrive DMT-vesener slik du gjorde der Jeg er personlig ikke særlig begeistret over McKenna, for meg virket han alltid too far gone, litt for sikker i sine hypoteser. Men det var jo jobben hans, å formidle hans erfaringer slik han anså dem.

Det at "de kommuniserer til deg på et språk som går på tvers av alle språk snakket på jorda" stemmer godt. Utseende og karaktermessig er de stortsett alltid forskjellige - av og til ser de menneskeaktig ut, med 50-tallets klesstil, top hat og suit case, andre ganger er det en uendelig rekke med sjøhest-lignende skapninger som er alle en del av en helhet, men eier en viss individualitet også. Har ett par ganger møtt en høy kvinne i en dress laget av skinnende lys.

Vesener har for det meste lyst til å samhandle med meg - de vil hilse, danse, klemme, overføre helt vanvittige konsepter via bilde-tanke språket deres. Det har hendt at enkelte vesener gently stakk hendene sine inn i hodet mitt og gjorde noe som føltes som en deilig massasje av hjernen, føler meg alltid topp etter en slik tur

Aldri møtt noen gnomaktige aliens eller alver.
Vis hele sitatet...


Takk for innspill, veta fåglarna hvordan de ser ut så du har garantert rett. Ikke har jeg vært borti entiteter på den måten før heller annet enn å få den språkerkjennelsen som er det råeste med DMT etter min mening, særlig for en som meg som digger språk i utgangspunktet. Psykedelika og fascinasjon for språk går hånd i hånd her i gården. Det er bare sånn jeg har fått hørt dem beskrevet av andre, stoler heller på dine skildringer, haha! Må være fett da, møter på entiteter på syre og sånn men det er bare oppkonstruerte absuredde karakterer og ikke de guddommeligge greiene vi snakker om her.

Enig hva angår MCKenna forøvrig, elska så klart han i gode gamle dager da jeg oppdaga psykedelika osv men endte opp med å dele ditt syn, noe jeg har inntrykk av at veldig mange andre også har begynt med etter hvert.
Sist endret av equimanthorn; 27. mai 2020 kl. 13:21.