View Single Post
Sitat av DarkStaar
Kaunda: Har du klippet og limt eller? Har du overhodet noen personlig erfaring med Cannabis? Kjenner du noen som bruker stoffet?

Det virker som om du tror at økt tilgjengelighet automatisk bringer med seg ett større forbruk. Da bruker du alkoholpolitikken som argument. Tror du virkelig at befolkningen i Trysil begynte å drikke mer når de fikk pol, eller kan dette kanskje ha en sammenheng med at man tidligere brant og drakk sin egen sprit? Dette er det vanskelig å lage statistikk på...

Alkohol har mest sannsynlig forårsaket en form for Epilepsi hos meg. Hvem faen er "DU" som skal bestemme hva jeg skal bruke som nytelsesmiddel? Hvem faen er "DU" som vil nekte meg å kjøpe ett harmløst stoff i trygge og sikre omgivelser, i stedet for å oppsøke den lokale og "skumle" dealeren som sikkert også selger andre og sterkere stoffer. Hvem faen er "DU" som tvinger meg til å gjøre noe kriminielt, mens du kan handle og konsumere alkohol helt lovlig.

Jeg velger cannabis fremfor alkohol any day!
Vis hele sitatet...
Du er en del av det norske samfunnet. Da må du forholde deg til det normsettet som det norske samfunnet har. Du kan fritt velge å sette deg utenfor samfunnet, men du kan aldri påstå at DU kan sette deg over det samfunnet har bestemt. Som kriminell må du også bære de konsekvensene det bringer med seg.