View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shit jeg er så dårlig. Svimmel når jeg reiser meg, pupillene dirrer enda litt 25 timer etter inntak. Har blitt mindre da. Kvalm, slapp og en følelse av tung pust og et slitent hjerte. Klarer ikke spise...Men skal prøve nå for må jo ha energi til å kvitte meg med giften. Tror aldri jeg har tatt en slik overdose før. Har selvsagt overjustert noen ganger, men aldri har jeg vært så her dårlig av én smell og så lenge etterpå.

Har lest meg til at symptomer på overdose kan vare alt fra noen timer til 2-3 dager. Håper ikke det er sistnevnte for å si det sånn. Håper VIRKELIG ikke jeg får panikkanfall i kveld også, men jeg kom meg gjennom gårdagens og nattens anfall så klarer vel et til..Skal ta Truxal å sove på i kveld da.

Føler meg som en idiot som har gjort den typiske brøleren ved å ta overdose pga overvurdert toleranse etter å ha blitt nykter. Jeg er fullt klar over dette, men likevel tenkte jeg overhodet ikke på at sist da jeg tok 0,2 så var den ganske fuktig. Mens nå tok jeg 0,3 knusk tørr. Tenk om jeg hadde fått rett i hjertestans. Føler vel fortsatt ikke at jeg er helt trygg mtp alvorlige konsekvenser av overdosen, men håper det verste er over...Målet mitt er å ikke fortelle om dette feilsteget til noen. Jeg vil ikke skuffe alle rundt meg og jeg får tross alt lappen tilbake nå. Får legen vite om denne sprekken så er det seks nye måneder med pisseprøver. Nei jeg trenger lappen for å komme videre i livet...

Det er jo tydelig at jeg enda er påvirket så mye som jeg skriver. Jeg går liksom inn og ut av å bare være deppa og jævlig og til å ville skrive laaaange innlegg om denne kjipe opplevelsen. Jeg behøver å få skrevet av meg siden jeg ikke kan snakke med noen om det.

Kanskje ikke noen som leser, men ok det.