View Single Post
Har bare EN ting å si til dere som har testa speed et par ganger..

Det er IKKE så uskyldig og morro som det virker som i starten..

Husker når jeg begynte med moroa, Da var det mye penger å bruke, fete parties å dra på og flust med digge damer.(svak for damer i ravewear) <3 hehe

kunne sitte en helg f.eks å dra linjer og røyke feite med gode venner og mindre bekjente, og alt var bare kos og uskyldig. men det forandret seg fort til at "pfff, ække stress å ta et par linjer i hverdagen" og da var løpet kjørt, hvis du havner der BURDE du ta deg en runde med deg selv, for det går "som oftest" rett i dass...

Jeg hadde det så sweet(trodde jeg inni det speeda topplokket mitt),
at etter 4-6 mnd oppfatta jeg at jeg faktisk MÅTTE ha pepper for å i det hele tatt gidde å gjøre noe....
Enten så sov jeg eller så var jeg speeda, og livet begynnte å bli rimelig tragisk..
For å kunne holde tempoet oppe ble det å ta opplegg for å ta overskuddet til selvbruk..
DET gikk jo jævli gæærnt siden jeg var en kar som stolte blindt på alle, og var grei å lot folk krite..
Og var jeg et sted med 100 folk på og ville ha en justering, så tok jeg meg en og spurte om de andre ville ha en justering også(Folkeskikk spør du meg). Gikk skikkelig på ræva pga det, for jeg hadde jo ikke kroner å gjøre opp med.. De få kronene jeg fikk inn på salg brukte jeg jo opp på meg selv de også, og da sier det seg selv at det ikke var no særlig valuta for "sjefen" min å hente hos meg da vi hadde avtale om å gjøre opp.. Ble en del fete eiendeler som bytta eier

Jeg er født i 1978 og begynte med peppern i 1998.
Ble jo med tiden at man testa andre ting folk sa var fett, og seff var det jo fett,så ble jo ikke bare med den ene gangen men altfor mange..
Eneste jeg til dags dato ikke har fått i meg er Heroin, med mindre hasjen noe av tjallen har vært pensla. Noe som er en stor mulighet, men blir jo ikke det samme som å dra en linje med det

Skal sies jeg hadde en kjip barndom hvor jeg opplevde å bli mobba og få juling så å si hver dag fra første skoledag.
Resulterte selvfølgelig etter noen år at jeg ble et "problembarn" som ga faen i skolen, bøffa cash av mutter å var borte i dagesvis... Det endte jo seff med barnevernet og masse oppstyr.. bodde på barnehjem, behandlingshjem, lukka institutisjoner og fosterhjem fra jeg var 10 til jeg ble 19... Flytta ut fra Fosterhjemmet i Januar 1998 og hadde aldri hatt særlig mer enn 200kr i lomma på en gang, da det var ukelønna.. Hadde jo bestandig måtte leve etter strenge regler om leggetid, romvask, kjøkken"tjeneste", klesvasking osv.. (Ellers får du trekk i ukelønna di)
Desverre fikk jeg aldri føle hvordan det var å bo for meg selv og bruke penger fornuftig(Barnevernet sin skyld). Så når jeg ENDELIG flytta ut fra Fosterhjemmet og reglene der, ble det jo hæla i taket så det holdt etter.. Kan jo tenke deg selv hva du hadde gjort..

Klarte å slutte med alt av kjemiske stoffer i 2005, men har hatt en sprekk som varte 6mnd. :/


Røyker fortsatt hasj, men det kommer jeg heller ikke til å slutte helt med.. Jeg rører ikke alkohol, og noe må jo jeg få kose meg med også Tar også en justering eller to en skjelden gang iblant, bare for kosen med oppheng på oppturen, og herlig sex med frua når vi er på vei ned igjen. Sist gang jeg tok var i november, så har vokst opp, lært leksa og tatt tilbake kontrollen over meg selv..


Sorry hvis det er rotete skrivi her, men var JÆVLI digg å få det ut


Håper det kan hjelpe noen som har vært i samme situasjon som meg, eller noen som kjenner seg igjen i noe.


Peace Out, and take care <3