View Single Post
Skal forklare så godt jeg kan effektene av de Blå Rolex Knipsa jeg fikk for en liten stund siden

F.eks : Himmelen og skyene skiftet farge mens skyene morphet seg inn i hverandre og inn i dimensjoner jeg aldri har sett, plutselig kunne skyene eller himmelen blinke i forskjellige farger mens bakken noen ganger plutselig begynte å bølge.

Uansett hvor jeg så kunne jeg se passe tydelige bevegelige mønstre som lyste i forskjellige farger.

Alle farger lyste som kraftige neon lys og glødet på en måte i den fargen den var i.

Og folka jeg så hadde på en måte et lys eller lys stråler rundt selveste omrisset av kroppen dems og noen ganger kunne ting jeg så på vibrere fort fram og tilbake og noen ganger til alle kanter. Og jeg kunne se tracers etter alle bevegelser.

Pluss at jeg fikk et sykt rush i meg og en deilig følelse gjennom hele turen/trippen. Det var nok MDMA i tilleg til 2C-B i de Blå Rolexa jeg fikk i meg. Har sagt det før også jeg har opplevd Halliser/Synsbedrag/illusjoner av knips med mdma men så sant som sagt de kan ikke måle seg med de Blå Rolex knipsa.
Sist endret av 420stoner420; 18. juni 2009 kl. 21:13.