View Single Post
Hvor mye 2cb er reknet med som overdose? Eller hva ligger LD50 på? Eller hva det heter.
Ser at en kraftig dosering varierer fra 35 til 50mg, dette oralt da nasal dosering i teorien er 1/3del forhold til oral inntakmåte.

Kan nevne at jeg ved en feil tok ca 0,1-0,2gram. Ja jeg vet, ikke smart. Men kan i ettertid si at det var verdt det ut ifra opplevelsen jeg fikk. Hehe...
Testet ca 10-30mg første gang, fikk visuals og såg mye "energi". Var ute i naturen. Kan ikke beskrive det...

Men sist gang var noe helt annet, alt var "energi" selv om det var bekmørkt ute. Gikk en tur før jeg tok det, og såg ikke en dritt. Men etter å ha inntatt den mengden så var det igrunnen ganske lett å se, selv om det var intenst til tider slik at jeg ble litt desorientert.
Med det mener jeg, plasser som jeg kjenner godt var\ virket helt ukjent når rusen var på sitt høyeste.
En jeg kjenner sammenlignet det med syre, men jeg har ikke noe erfaring med lsd eller noen andre psykedeliske stoffer, utenom dette, salvia "men det kan ikke sammenlignes med dette" og MDMA som ikke var i nærheten så psykedelisk som dette.
Men selv om alt var skikkelig spaca så var jeg rimelig klar i hode, eller jeg ble aldri redd på noen måte selv om det var intenst. Påvirket ikke psyken noe spesielt, viss dere forstår hva jeg mener... Hørt\lest her at sopp gir mer tankekjør.
Men må innrømme at dette stoffet har gjort meg mer interesert i den psykedeliske verden, føler på en måte at 2cb manglet noe, eller det er mer overflatisk. Dette er ett av inntrykka jeg sitter med etter å ha prøvd dette og ut ifra det jeg har lest om psykedeliske stoffer. Stemmer det på noen måte?
Jeg skal innrømme at jeg synes det er noe fascinerende med psykedeliske stoffer, men etter å testet dette så synes jeg emne er enda mer interessant. Ikke misforstå meg, jeg har ikke tenkt å trykke i meg sopp, teste dmt osv. Men skal innrømme at viss jeg får mulighet og jeg føler at jeg er klar for det "for å si det på en klisje måte" så er sannsynligheten stor for at jeg prøver sopp. Dmt tørr jeg ikke å spekulere over enda...

Men jeg avslutter her, selv om det er mer jeg lurer på... Fått inntrykk av at noen av dere vet mye mer om dette emne enn meg. Derfor jeg spør jeg og oppsummerer noen enkle inntrykk jeg sitter med...
Men noen her som har innspill?...
Ps. oppfordrer ingen til å prøve dette, eller andre stoffer.

Tnx for svar.
Sist endret av sneipen; 23. september 2008 kl. 17:59.