View Single Post
Jeg fikk en helt jævlig body-load av 2C-E, i form av ukontrolerbar "pissing" samt litt lettere kontrolerbar "driting".
Når jeg setter driting og pissing i hermeteng er det fordi det hverken kom noe piss eller dritt. Jeg hadde allikevel en helt jævlig trang til å pisse i blæra. Uansett hvor mye jeg prøvde fikk jeg ikke ut en dråpe og trykket var like jævlig. Dette fucka opp siste del av trippen for meg totalt og var ikke annet enn jævlig ubehagelig. Dritinga var ikke like ille, men "trykket" var der endog. Jeg fant ut senere at dette antagligvis var gass som jeg hadde problemer med å slippe ut, da jeg feis noe infernalsk på morgenen etterpå.

Jeg har snakket med flere som har testet 2C-E og kun en av disse har hatt samme erfaring som meg, dog ikke like heftig. Dette var riktignok på slutten av trippen, men med den sprengblæra som jeg hadde var det alikevel en stor jævla downer.

2C-E var helt sinnsykt visuelt uten noe mindfuck. Trippen var riktignok veldig lang og det ble kanskje litt mye av det visuelle, noe som gjorde at jeg kjedet meg litt de siste timene.

For min del var dette bare "gøy"

Sånn ellers; Fin tråd, Sky.