View Single Post
jeg begynte aa teste psykadelka naar jeg var 16 aar. (naa er jeg 17) du er for ung saann psykisk sett selv om det virker som om du er moden for alderen og har en del gode synspunkter paa ting og tang. jeg var ogsaa ung men det stoppet ikke meg og sansyligvis ikke deg heller. Det virker som om du har ting generelt under kontroll og om du bare ikke lar alt gaa over stokk og stein, holder et stabilt forbruk innenfor lange tids mellomrom, vil det antageligvis ikke komme noe vondt ut av det. vis ikke saa laerer du av aa gaa paa en real smell, men det skal jeg love deg er den tunge veien aa gaa.

jeg føler litt for aa gi deg et par raad.

2ci 2ce 2cb er gøy. 2c stoffer er artige, nice form som funker FETT paa partey!
syre er en heftig sak, som jeg tror ville vaert lurt og ventet med.
spiste sopp i amster, hadde ogsaa spist E, men bada.
aldri spist flein skal til sommern.

Knips, hold deg unna, klarer deg uten... blaaser av deg skallen din og det ekke verdt det. da anbefaler jeg selv heller syre lixm.


jeg har bada paa sopp, 2cb og 2c-t7. paa bad trip saa ender jeg ikke i et grusomt sted som minner om helvette, men blir rett og slett usikker og føler meg umoden. noe jeg er saa klart men faar det bekreftet til 1000 der og da, saa det gir det resultat av at jeg blir eksremt innetrukket, innesluttet og flau over meg og min egen stemme. det jeg frykter skjer, frykter jeg at jeg skal bli flau og vaere stille, blir jeg det. saa det blir nesten litt som aa leve i et bekreftende reelt mareritt. det at jeg har bada paa de maatene jeg har gjort er jeg ganske sikker er relatert med min alder. so be wear!


som sagt, bare du ikke klikker og gaar mad, bruk psykadelikan fornuftig! \\ for den tar gjerne et tak i deg og rister bevistheten din et støkk!