View Single Post
Godt med smør
Trådstarter
482
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Personlig anbefaler jeg å følge Dodechas råd. Ingen førstegang kan bli renere enn dette
Vis hele sitatet...
Renere :P ?

Hva mener du med det?

og en liten tilføyelse og litt innsikt i tankegang og syn på turen min.

Jeg har på en måte. 2 forskjellige syn på min ferd til det psykadeliske spekteret.

På den ene siden, synes jeg att jeg er på vei til å utvikle ett veldig komplett og rolig syn på verdenen, att alt faller på plass, ting går på skinner. Møter noen humper her og der. Men alt i alt virker ting veldig sammensatt, vil ikke ødelegge det. Har lært meg å håndtere livet litt bedre mener jeg.

så vet jeg om flere i 20-25 års alderen som jeg deler syn på livet med nå. Og de var klare, og ingen angrer. Det virker som de fleste som er tror de er klare, og ikke undervurderer faren ved stoffet, reflekterer lenge over mulighetene du har ved å innta ett sånt stoff, har vellykede turer. De er jo bortimot ferdigutviklet, vertfall en del mer sammensatt enn meg. Er jeg klar for dette? de var uten tvil, men jeg er 16, 17 til sommeren.

Og skulle de ha en bad trip, så klarer de å ro seg ut av den. For på den tiden, var de frie, vekke fra jobb, skole. Og total fokus rundt turen. Ingen sjangs for att livet rakner vekk. Og samt. Visste de lenge att det kunne gå den veien på en tur til en annen dimensjon


Totalt immun kan jeg nok ikke bli, men dette er virkelig ett verktøy jeg vil prøve. Fordi, det er ett himla stort fuzz rundt det. Jeg blir tiltrekt bare det. Men hiver meg ikke rett på noen syre tur fordet. Men, jeg planlegger og har tanken latent om å prøve det liggende lenge.


Og realiserer og att ingen av de andre rusmidlene er like givende, og har like lang tid etter effekt (imo) eller positive effekter da.


Ett nytt syn, nye tanker.

liten tanke, og ett spørsmål jeg vil ha besvart.

Har og den tanken om att verdenen jeg lever i og oppfatter, er som den er fordi de 7 sansene mine er trent opp til å oppfatte den på en slik måte. Ville en sopp tur eller syre. Eventuellt kunne fjernet disse sperrene, tatt meg tilbake til tja, barnestadiet (selvsagt litt mer utviklet enn ett spedbarn) men brutt denne barrieren, og gitt meg litt mer forståelse på hvordan vi er bygd opp og hvorfor vi ser ting som vi ser på dem?

Er ikke så flink til å formulere spørsmålet mitt, jeg tenker på ganske mye rart. Men, jeg liker og tenke mye. Ville alltid prøve syre, men så ikke før ett par måneder siden, att syre eller sopp faktisk kan være noe som jeg kan ha en givende opplevelse på når jeg er klar. Ville bare prøve for noen syke visuals :P


Skal besvare flere av innleggene som er her. Men, tar litt tid :P
Sist endret av Apeloff; 7. januar 2009 kl. 13:11.