View Single Post
Sitat av Passiv Vis innlegg
Har lekt litt med tanken på å løse opp DMT i PG og VG da jeg har en Vape med sub-ohm coil og nok watt til at den skal funke bra. Men tror ikke det blir noe av.

Tenker å lage noe Changa med litt av det jeg har.
I helga tenkte jeg at jeg skal forsøke å ekstrahere og lage base av Syrian Rue. Å lage Changa er vell også litt styr for mengdene jeg har, men jeg får jo Harmala effekten i tillegg så tenker det er verdt det. Trolig blir det å lage av 500mg DMT, usikker på blandingsforhold og mengde Harmala enda.
Gjerne kom med tips om noen har erfaring med å lage Changa.
Vis hele sitatet...
Anbefaler ikke å lage DMT vape-juice. Jeg har gjort det, og det fungerte ganske bra, men ulempen er at du ender opp med den lille milliliteren (som gjerne inneholder 60 til over 100 mg DMT) på bunnen av tanken som blir vanskelig å fordampe fordi mesteparten av coilen forblir tørr og du risikerer å brenne bomullen. I tillegg blir bomull i coilen "tett" kjempefort selv om du sørger for å holde tanken full (DMT, selv helt oppløst tetter den igjen). Har tatt ett par brente trekk pga det for å si det sånn.

Et tips ang changa - harmala fungerer ikke umiddelbart, samtidig med DMT. Så det jeg pleide å gjøre, da jeg hadde changa, var å ta et trekk med en mindre dose først, for så å vente 35-45 min og kjøre på med full dose. Da får MAOIen fra forrige dose tid til å faktisk gi en virkning.