View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hatt angst trykket i brystet før når jeg slet med angst. Det gjør jeg tidvis ennå men de smertene jeg snakker om kommer når jeg er i mitt ess og slapper av med tv, gjerne noe godis, helt stress og angstfritt. Vil anta at om smertene kommer fra angst så har man angst og spenninger når de kommer, eller kan det komme som et ettervirkning uavhengig av taiming med selve angsten? Jeg er ganske sikker på at det ikke er det men spør allikevel for jeg er heller ingen bedreviter og setter pris på alle innspillene! Det er flere grunner til at jeg ikke har tatt det med legen, det går jo over på noen timer også, så legen vil jo ikke se noe, og jeg vil ikke fortelle hvor mye hasj jeg har røkt siden legen allerede har fordommer mot meg og rushistorie.

Tenker vel at det er nok ikke noe jeg stryker med av NÅ men har kommet litt opp i åra eller begynner å nærme meg middelaldrende om ikke mange år så tenker jo på om det her kan være faretegn for at hjerte eller lungesykdom er i utvikling og kan ramme meg seinere. Hva gjør dere for å ta vare på helsa og hindre hjerte og kar og lunge/livsstils sykdommer? Var plutselig en voksen gubbe , har ikke unna dette en tanke før