Tråd: Ble busta
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Schizotyp Vis innlegg
Sorry for at jeg var krass. 'jeg er kanskje preget av tiden jeg vokste opp i. Håper uansett at det ordner seg. Kunne ønske at jeg ikke svarte på den måten jeg gjorde.
Vis hele sitatet...
Går helt fint, takk

Sitat av Jonta Vis innlegg
Dæsken, TS. Du får jo gjennomgå både på skole, i hjemmet og her i tråden

Hvor kjenner du deg komfortabel og trygg? Finnes det en slik plass?

Jeg fikk inntrykk av at foreldrene dine prøver å behandle symptomer, framfor underliggende årsaker.

I førstepost skriver du at hasj har lite å gjøre med problemene, og etterpå skriver du at du har mild depresjon. Har du fått noe profesjonell hjelp vedrørende denne?

Hvorfor bruker du hasj?
Vis hele sitatet...
Føler meg egentlig bare trygg hjemme, går helt fint å være rundt foreldrene når de ikke føler at jeg holder noe hemmelig. Er ikke komfortabel på skolen ass :/ har bare et par måneder igjen så det burde gå greit.

Har ikke fått diagnosen depresjon eller mild depresjon og det er ikke noe jeg "vil" ha heller. Har ikke snakket med lege om depresjon så kan kanskje ikke si at jeg er deprimert bare fordi symptomene fra google passet. Det er uansett noe jeg har holdt helt til meg selv. Nå blir jo hasj utelukket så jeg skal prøve å spise sunnere og trene mere så ser vi om det blir bedre.

Jeg bruker hasj for å ruse meg som de fleste. Har prøvd å meditere høy men det er ikke noe jeg gjør ofte. Blir vel vanligvis en jay og en film/serie eller naturdokumentar med munch. Føler jeg kaster vekk tiden når jeg røyker og det er derfor jeg bare røyker et par ganger i uka.

Rolling marijuana that's a cheap vacation -Frank Ocean
Vis hele sitatet...
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg forstår at de har opplysningsplikt til politi eller helsevesen, men foreldre? Når slutter den da, kan sjefen på jobben min ringe mine foreldre også? Skal uansett mye til for at opplysningsplikten overstyrer taushetsplikten, og jeg ville aldri funnet på å gå til foreldrene bak ryggen på yngre elever heller. For alt de visste kunne foreldrene vært hovedårsak til problemet. Det er i beste fall elendig håndtert.
Vis hele sitatet...
Ja er vel dette jeg er mest opprørt av, å gå bak en elevs rygg til foreldrene for å hjelpe han er jo ikke en god ide. Vet at foreldrene mine og skolen har kontakt og det gjør litt vondt å vite at de skal drive å snakke om problemene mine bak ryggen min. Mister jo den tilliten som skal finnes imellom rådgiver og elev.. Føler egentlig at ting blir verre når de kontakter foreldrene mine som jeg allerede har et kjipt forholdt til akkurat nå.. Blir kanskje egoistisk å si det, vet jo at de prøver å hjelpe men de ser liksom ikke hele situasjonen føler jeg.

Var litt spesiell timeplan idag så går utifra det er derfor de ikke tok meg ut for å snakke. Forventer de samtalene til å komme imorgen.