View Single Post
Hvor gammel er du?
Da jeg var i starten av 20åra lurte jeg på hvor alle damene var blitt av. Var liksom så få damer i forhold til menn. Seinere begynte jeg på høyskolen og fikk svaret.

Damene i langt høyere grad en gutta satset høyere utdanning og vi få gutta som var hadde 4 damer per gutt i klassen.

I en sånn setting kjemper damene om de gutta som er.

Har aldri tatt en dame hjem fra byen. Det er simpelthen ikke sånne damer jeg liker.

Jeg liker mer ordentlige damer. Bli kjent først. Kanskje trene med dem. Da får man fort innblikk i hvordan dem tenker når man spør litt rundt valg av øvelser osv.. er det match kan det selvfølgelig bli litt mer, men problemet er ofte at de gjerne ikke er interessert i samme tingene som meg og da blir ikke forholdet noe bra uansett.

Mitt tips er å bare snakk med dem. Friendzone dem med en gang, så skal du se at mange damer viser initiativ selv om de liker dem godt som venn. Virker nærmest så de blir forvirret av at man ikke prøver seg på dem som alle andre gutter har gjort tidligere også mangler dem den bekreftelsen de er vandt til.

Bare tørr og snakk med damer de møter. Akkurat som om de var en kompis, men vær veldig åpen og ærlig.