View Single Post
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Rly? 12.5g pr dag i gjennomsnitt?
Jeg føler jeg røyka mye som lå på 3-3.5g pr dag 0_o..
Vis hele sitatet...
Nå skal det jo sies at jeg var jo på besøk med folk og la ut ett mekk her og der!. Rullet vekk ganske mye. Samtig som jeg selv røyket ekstremt mye.

Og jeg måtte selge 200g i smått. For og kunne røyke 100g til eget bruk. Sånn grovt regnet

Dette blir det fort 1-1.5kg/pr måneden av litt mer på sommer halv året.

Å jeg er langt i fra det værste på mengde egen bruk. Har hørt om andre mye værre tilfeller rundt om😅

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Rly? 12.5g pr dag i gjennomsnitt?
Jeg føler jeg røyka mye som lå på 3-3.5g pr dag 0_o..
Vis hele sitatet...
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Så du røyka 190g +- per måned??

Det er vanskelig å ta noe av det du skriver seriøst når du drar på en så feit løgn.

Jeg caller bullshit på alt du skriver, hasj og rett på herion, sopp og vann i lungene av å røyke hasj?

Inhalerte du bøttevann i store mengder sammen med hasjen da?
Hvorfor røyka du ikke tørris? eller jointer? om dette skjedde flere ganger?

Er noe som lukter her, ehm litt som bullshit lukter...
Vis hele sitatet...
Skjønner godt du tenker dette er bullshit.

Men dette er over veldig langtid. Jeg var lenge kun på hasj og klart meg relativt bra. Lærlingtid utdanning. Fikk fagbrev. Hadde kjæreste og vi fikk en sønn som død i krybbedød.

Da raknet det meste. En periode med en del beroligende utskrevet. Mistet jobb. Samlivsbrudd enda mer piller. Etter dette ga jeg opp alt og da begynner du gjerne ta alt du kommer over av stoff.

Noe hel riktig fasit på hvor mange gram jeg røyket selv på di værste årene kan jeg ikke si med sikkerhet. Men at jeg brukte 25g pr pakke tobbak vet jeg. Selvfølgli så legger du ut et mekk når du er på besøk. Og får besøk. Gir litt til venner og kjøpere. Det er da mister kontroll på salget. Jeg vet om tilfeller som er værre en mitt også. Og ja du kan virkelig bli farlig avhengig av hasjen også. Det gjelder og ha selv disiplin uansett vilket stoff det er. Noe jeg ikke har hatt!

Jeg ga meg til slutt å flyttet til oslo som skulle bli en ny start. Men som heller ble mitt livs dummeste valg!

Men nå er jeg flyttet til midt norge. Og fått en nystart etter vellykket behandling og lar!
Sist endret av Veggen; 7. mars 2019 kl. 16:05. Grunn: Fjernet tekst som kom med flere ganger.