View Single Post
Sitat av mxyzptlk
Vel, da er du heldig.

Jeg mente ikke at jeg er den eneste som har sånne kontakter, det jeg mener er at det du får tak i på gata og via "vanlige bønnepushere" (i mangel på et bedre uttrykk) stort sett er dritt. Selvsagt hender det at det kommer noe litt bedre, og til og med mye bedre, men ikke kom her og si at den generelle standarden på hasj i Norge er bra.

Og jeg står ved alt jeg har sagt om utbalda shit, det du tror er bra trenger ikke være så bra sammenligned med sånn den var en gang.

Husk at ekte hasj stort sett består av krystaller eller krystaller som har blitt til olje, og ofte utgjør omtrent 10-20% av marihuanaen du begynner med. Hvorfor er ikke all hasj 5-10 ganger sterkere enn pot da? Hmm. Kan det ha noe med at den er UTBLANDA?
Vis hele sitatet...
Ah, da er jeg med
Ja, handler du fra randoms på elva osv får du seff mye rart. Men de fleste jeg kjenner rundtomkring her i landet kjøper stort sett bare bra tjall... Tar ikke så evig lang tid å skaffe seg faste kontakter hvis du bare viser at du er til å stole på og en hyggelig dude/dudinne :P

Du må også huske at Cannabis'en som blir dyrka i Marokko o.l ikke er på samme nivå som skikkelig god homegrown. Her snakker vi tross alt stordyrking utendørs uten så alt for mye hjelpemidler. Når jeg en sjelden gang kjøper pot så er den stort sett dårligere enn tjallen.. I går fikk jeg tak i noe skikkelig bra homegrown, den kicka assen på tjallen. Men det er SJELDENT. Standardpoten som kommer nå og da (Som alltid blir kalt superskunk her oppe uansett hva slags strain det er.) er dårligere en tjallen som normalt er her..

Men anyway, 100% enig med i at tjallen du kjøper av randoms på gata er crap stort sett. Kan ikke si hvordan det er i forhold til for 10 år siden men tror deg når du sier gatetjallen har blitt dårligere. Har vel noe å gjøre med hvem som har tatt over markedet på "gata" også..