View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
går til psykolog, trener spiser og sossialiser riktig. Kutta ut dop i lang perioda og samme dritt følelsen inni meg heile tia, du veit ikke hvordan psyken min er, du vet ikke jeg kan bli bedre, jeg vet, du må stoppe å anta at alle kan bli bedre, ikke alle kan bli ok i psyken igjen
Vis hele sitatet...
Jeg veit hvordan det er jo og jeg veit at det blir bedre også. Du er ikke engang 18 år, for under 18 år siden var du ikke engang født og for bare noen få år siden ble du stor nok til å ta selvstendige valg. Du har faen meg mer enn 60-70 år igjen av livet så seff blir det bedre!!! Du kaster bort livet om du går rundt med innstillinga at du skal ha det sånn for alltid men som sagt jeg vet åssen det er og at alt føles sort nå men stol på meg når jeg sier at det er ikke sånn for alltid. Mye kan skje på bare et par år og for meg så har jeg et helt annet forhold til livet nå enn hva jeg hadde for ti år sida og har det tusen ganger bedre etter å ha slutta å ruse meg, endra livet mitt, bygd opp stabile relasjoner som hvor rus ikke er det vi har til felles, gått til psykolog to ganger i uka i flere år. Hvordan psykolog du har har også en del og si og hvor klar du er.. Jeg gikk mange år hvor jeg ikke fikk noe ut av det men bestemte meg til slutt at nå skal jeg gjøre en innsats og komme i kontakt med følelsene mine her og da begynte til å løsne

Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Men livet virker så døl men er ikke deprimert, selvom når jeg er glad så har jeg det fælt, eneste gangen jeg har det bra med meg selv et på benzo, og eneste gangen jeg føler meg lykkelig er på speed.
Vis hele sitatet...
Ikke så rart det når du ikke gjør noe ut av livet ditt og tar vare på hjernen din som er der llvskraften og livsgnisten kommer fra. Slutt å rus deg og begynn å opplev andre gode ting livet har å by på! Du har en ung fysisk frisk og sterk kropp og det er ingen grenser for hvordan sport, hobby, backpacking, reiser, turer, sightseeing osv du har mulighet til å oppleve i fremtiden. Jeg har troen på deg og minner deg på den når du ikke har troen på deg selv