View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Ruset meg pga psykose-symptomer, med benzo. Så jeg slapp stemmene, og følte meg så jævlig men hadde så mye energi, eneste jævla problemet er vennekretsen møter de 5 ganger uken minst og ser de hive i seg, alt mulig. Må kutte de ut for å bli rusfri (skikkelig) men så vanskelig når jeg ikke har andre, har kjent de siden vi var barn liksom.
Vis hele sitatet...
Ja du har egentlig bare ett valg da og det er å kutte de ut ellers kommer du mest sannsynlig til å dø ung av rus, psykiske problemer eller så skadet hjerne av utallige psykoser og press at hjernen plutselig sier stopp til hjertet. Sier ikke dette for å skremme, det kommer ikke til å skje nå om du slutter, men sier det for at du skal skjønne hvor viktig det er å slutte hvis ikke blir du enda mer fucked i fremtida.

Jeg kutta ut alle rus venner selv ass så vet at det føles kjipt og man tenker man ikke har noen andre. Jeg hadde heller ingen andre men begynte å finne meg venner på nettet og være mer med familien min og bli kjent med de på en ny måte osv. Selvom jeg er veldig mye ensom og kanskje bare sosial en gang i mnd så har jeg det mye bedre enn før når jeg rusa meg og hang med de andre. Ensomhet er ikke værre enn å bli gæren i hjernen og leve i en evig psykose, og med tida så kan man få seg nye venner også. Det er ikke det største problemet, det største problemet er hva slags skade du allerede har utsatt hjernen for og fortsetter å skade den med om du fortsetter å ruse deg.

Benzo er sånn sett ikke psykosefremkallende som hasj, coke, amfetamin og psykedelika er Men det er ikke bra å selvmedisinere med. Gikk ikke du på antipsykotika? Går du fast til psykolog og har en god kjemi med han eller hun?