View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Har røket på en smell igjen! Bør jeg si det til legen eller ikke? Blir det Psykiatri igjen om jeg har ruset meg igjen? Faen! Har holdt meg 5mnd!!!!! I helvete.......
Vis hele sitatet...
Så kjipt å høre! Har du fått tilbake de psykotiske symptomene denne gangen også? Går du fortsatt på antipsykotika? Hvordan behandling og oppfølging har du fra før?
Du blir ikke innlagt bare fordi du har sprukket og rusa deg igjen, og blir ikke innlagt automatisk selvom du har psykotiske symptomer igjen heller så ikke vær redd for å fortell behandleren din om at du har sprukket og evn fått tilbake de psykotiske symptomene dine.

Det er jo noe veldig viktig psykisk som må jobbes med som krever åpen dialog når du selv etter å ha vært i helvete med rusutløste psykoser ikke klarer å holde deg helt unna rus. En form for selvskading og destruktiv atferd som kan få fatale følger.. Se det sånn at jo mer du tester hjernen din nå jo sykere blir den, vil du bli frisk så hold deg helt unna rus i all fremtid og bruk medisinene og ha en ærlig og åpen dialog med psykologen din.

At du sprakk nå skal ikke gjøre deg svakere eller motløs men la det styrke deg til å være enda mer selvdisiplinert i fremtida!