View Single Post
Alkohol her, og jeg har funnet ut av noe. Har vært flink gutt i 2 mnd nå men idag har jeg en sprekk, men det er ikke så gale som det høres ut, for denne sprekken er planlagt. Mye av problemet mitt er å leve med penger på konto og idag fikk jeg penger inn, noe som er det værste som kan skje med tanke på edrulighet, men det er en del av planen. For på mandag er det en ny måned med å holde seg noe jeg er fast bestemt på å gjøre, og tenker på mens jeg sprekker. Jeg har prøvd å leve som en trykk-koker uten utløpsventil i 2 år men det gikk ingen vei så nå planlegger jeg sprekkene mine og EIER de. Jeg har kontoll over de, bestemmer hvortid de skal finne sted, og det tøffe taket blir til dagene rett etter. Kanskje folk blir skuffet over at jeg ikke "egentlig har sluttet å drikke liksom", men for meg er det 30 mot 1 dag edru i måneden, noe som er veldig bra i mine øyne.

Hvorfor jeg gjør det er enkelt. Hvis jeg tenker at jeg aldri skal ruse meg blir jeg kraftig deprimert uten å kunne forklare hvorfor jeg føler det sånn. Målet er selvfølgelig å kutte ut driten helt, men jeg har ikke tid til utopiske drømmer for jeg må finne en måte å klare dette på.

Tøft gjort KjellFresh. Stå på. og mye





Ei det, og håp på det beste.
Sist endret av mocp; 29. november 2014 kl. 19:45.