View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Merkelig at du stikker hodet ditt i så mange tråder du kan for å prate off-topic dritt om folk som bruker rusmidler.

I denne tråden er det kanskje spesielt teit da ayahuasca ikke akkurat er noe de driver med på plata for å si det sånn.

On-topic:
Ja, er kanskje ikke noe sjokk at det blir advart mot.
De som er informert blir ikke ramma av feilinfoen.

Og ærlig talt, er det ikke like greit at disse middealdrende new-age kvinnfolka holder seg unna ting de ikke egentlig helt forstår? Det er jo dem artikkelen var myntet på vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
fordi jeg er i mot Rus.. , derfor har jeg jo interesse av å diskutere i mot rus

Sitat av brsbent Vis innlegg
Også har vi deg, da. Som er klar med avtrekkeren på den moralske pistol, for å fortelle alle at de som snakker annet enn negativt om "dop" er dophuer. Skam deg, uvitende lille dritt. Ayahuasca er ikke spesielt farlig, som nesten all annen dop. Det er bruken og brukeren i seg selv som gjør de fleste narkotikum farlige. Uvitenhet, er farlig. Hold kjeft.
Vis hele sitatet...
all missbruk begynner i det små av mennesker som tror dem har så peiling og før dem vet ordet av det så er dem missbrukere
Sist endret av SleggeFett; 15. mars 2014 kl. 14:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.