View Single Post
Sitat av stagg Vis innlegg

De som bor i Christiania (ca. 1000 stk) er fredelige og rolige mennesker. Litt som Svartlamon i Tr.heim den dag i dag, men foruten pusherstreet. Mennesker med et litt annet syn på livet enn normalen.
Vis hele sitatet...
Nåja. Skjønner godt hva du mener, men synes det blir bittelitt feil å sammenligne med Svartlamon, Svartlamon er mye "skitnere" og falleferdig, det virker liksom ikke som om de som bor der gjør en så stor innsats i å bevare husene sine, selv om det kommer moderne bolig prosjekter dit. I Christiania har du så mye forskjellig, masse forskjellige boder og butikker, der du kan kjøpe klær, masse forskjellig røyke utstyr, cafeér (Ihvertfall 1 ) og mye å se, sikkert mye å gjøre, det vet jeg ikke så mye om siden jeg har vært så altfor skakk når jeg har vært der. Og en annen fordel med Christiania, er at det er natur der, er ett kjempefint vann, rett over Nemo's, tror jeg, som er veldig behagelig og rolig, viss du ønsker det, husker også at første gangen jeg var der, så kom det noen små spurver og kvitret rundt meg, og virket nesten ikke menneske sky, det var et veldig epic moment. Digger også at hundene går fritt i Christiania. Er født og oppvokst på Lademoen, så vet godt hva jeg prater om. Vet også veldig godt at Svartlamon har organisasjoner som Ramp o.l, men synes fortsatt at det ikke holder mål, med det Christiania har å bidra med. For å være ærlig synes jeg egentlig Svartlamon, består av gamle punkere, hippier, og litt venstreradikale folk. Ble veldig langt det her, er sikkert noen skrivefeil, sitter på android.
Sist endret av kimmy9gga; 7. oktober 2013 kl. 23:34.