View Single Post
Trådstarter
25
Sitat av Denial Vis innlegg
Hva er det du prøver å oppnå med denne tråden, TS? Du klager over en «stalker» som ikke har noe feste i realtiten, og dine bidrag i tråden så langt er å avvise alle åpenbare forslag som blir gitt. Hvorfor motsetter du deg å prøve å skaffe noen bevis for at denne «stalkeren» i det hele tatt eksisterer?

Hvis du snakker sant, så er det selvfølgelig en sak som skal bli tatt alvorlig, men da bør du vise såpass vett at du også ikke tar så lett på det og stiller opp for deg selv. Ta forhåndsregler som å bytte lås, skaff deg et kamera, bygg deg et lasersystem med sirene eller hva enn du måtte føle kan hjelpe deg, og i det minste snakk med politiet. Ikke bare sitt å kom med vås som ikke hjelper noen, for da gjør du bare hele tråden helt meningsløs og provoserende for de som prøver å hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Dømme etter svaret ditt er det tydelig at du tror på meg, selv om du sier du ikke gjør det. Det er fint. Det jeg skjønner mange har vanskelig for og skjønne er at jeg ikke er overbevist NOK om at stalkeren har vært inne i huset. Jeg fant ventilatoren påskrudd en gang og fikk rimelig noia da, men etter hvert klarte jeg å overbevise meg selv om at det kunne være en feil med el-apparatet elns. Hadde jeg hørt personen og visst at noen hadde vært inne så hadde jeg selvfølgelig ringt politiet for lengst. Byttet låser osv. Hadde jeg hatt rikelig med penger hadde jeg kjøpt meeg et overvåkningskamera, men det har jeg IKKE.

Men jeg har plukket opp noen tips, og ser at folk mener jeg bør ta det mer alvorlig enn det jeg har gjort. Det har jeg også gjort.