View Single Post
Jeg datet / holdt på med ei frøken som drev på litt med onlyfans en periode. Og jeg tenkte som Dodecha skriver her at jeg fikk ligge med og se på og ta på den nakne dama som andre banka løken sin sønder og sammen til bilder og filmer som de måtte betale for og se å attpåtil tryglet og maste om å få treffe henne for og ha sex med henne.
"Hjalp" henne også med og knipse noen bilder når det passet seg eller når hun dusja en gang iblandt og var også med som statist / skuespiller i ett par filmer som ble spilt inn under noen hotell weekender og ett par andre steder.

Gjorde ikke meg noen ting da jeg uansett ikke er den første som hadde sett den dama naken eller den første til og pule henne.

Så lenge jeg vet jeg er den eneste som er borti og hu ikke ligger med andre når vi er enige om at vi er "ett par" så gjør det ikke noe om folk ser naken bilder / seksuelle bilder eller videoer av henne så lenge det er noe hun har kontroll på at er blitt delt og selv er komfortabel med og synes er ok at f.eks naboen eller kollegaen sitter på sengekanten og nærmest runker seg til blods ut ifra hva enkelte skrev på privat meldinger til henne. (Ikke at jeg vet at naboen runka eller var en av de som sendte meldinger da det bare var et eksempel)

Litt morsomt og se de desperate meldingene som tydelig var sendt av eksplosivt sprengkåte karer med enorme forhåpninger for så og bli sugd og ligge med dama etterpå og noen ganger gjøre det foran kamera som "of materiale"

Det funka ikke i lengden av diverse grunner men synes hun er en kjempeflott dame jeg ikke har noe vondt å si noe om. Og hadde min nåværende partner hatt veldig lyst til og starte med onlyfans skulle det ikke vært opp til meg og nektet henne å vise frem den fine kroppen sin siden jeg vet at ikveld er det jeg som får holde rundt henne og ta på de store puppene som andre da drømmer om.