View Single Post
Å tjene penger på CS:GO er veldig simpelt. Det kan ligne litt på kjøp og salg av aksjer, men er mye enklere. Det jeg gjorde da jeg startet å spille var å investere litt penger inn hver uke, alt fra 200-3000. Det kommer alltid ut nye skins, de synker veldig i verdi i løpet av de første ukene, så jeg ville holdt meg vekke fra alt over operation phoenix. Om jeg hadde vert deg så ville jeg investert i våpen fra operation bravo. Mange av våpnene er ganske så dyre i operation bravo, men de stiger veldig raskt. Noe annet du kan gjøre er å investere i gamle klistremerker, som katowice 2014, mange av klistremerkene der er veldig dyre da. ibuypower og titan holo er jo begge kjempedyre, men om du går for å kjøpe noen non holos, så kan du få dem til en grei pris. Stock opp noen av de så skal du se at du sitter på profit i løpet av noen dager-uker.
Det sagt så går alltid items ned i pris da det lanseres en ny operation eller kommer en eller annen ny kasse, men det er for det meste de billige tingene under 500-1000kr som synker litt ned. Går som oftest opp igjen, men har du ting som er rare så vil ikke prisen endre seg så mye. Tror markedet skal klare å holde seg en stund til, men er alltid en risk for at markedet kan rase. TF2 markedet gikk det jo dårlig med, vi får se med cs, er alltid en liten risk, men som sagt det er alltid en liten hake ved å tjene enkle penger. -slappegodt