Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av GrowFreak Vis innlegg
Fra andre nettsteder der de bruker disse systemene. Du har mye mindre sjans for den slags enn hva du har i jord..
Vis hele sitatet...
Det visste jeg ikke, kan heller ikke komme på noen artikler jeg har lest som tilsier noe lignende. Har du noen links så man kan lese seg opp på dette hadde det vært fett.

Sitat av GrowFreak Vis innlegg
ja det stemmer. og nettsiden finner du her:
http://www.thseeds.com/index.html
Vis hele sitatet...
Gawd damn boy, håper du får en grei crop ut av dette. Selv synes jeg 1000,- for 10 frø er i overkant dyrt for en førstegangsgrow, men har du pengene til det skal ikke jeg si noe mer på dette.

Sitat av GrowFreak Vis innlegg
fordi ingen gjør det likt og fordi jeg
trodde at andre kunne ha interesse av hvordan jeg gjør det.
Vis hele sitatet...
Men da hadde der vært lurere med en grow journal enn en spørsmålstråd det allerede finnes en av mener jeg. Om du vil lage en grow journal hadde jo det vært fett og jeg er sikker på at mange hadde funnet dette underholdene. Men, da burde det også være det: en grow journal. Der du forteller om hva, hvordan, legger ut bilder, tar tempereturer og måler ph/EC osv. For random spørsmål er dette en bedre tråd.
Sitat av GrowFreak Vis innlegg
Okay hva bør jeg forandre på ? hvordan
kan jeg gjøre det bedre ?
Vis hele sitatet...
For det første
trenger du ikke
'skrive slik som
dette..

Jeg er selv fan av linjeskift, men de bør falle seg naturlig. Det gir en penere struktur og gjør det lettere å lese. Tegnsetting som komma og punktum er også greit å få på plass. Helt fair om folk har dysleksi liskom, men det går fortsatt an å lese gjennom en gang eller to og rette opp ting.
Ellers er det flyten i språket som ikke faller seg helt naturlig å lese. Men, det er godt mulig det bare er jeg som reagerer på dette.
Sitat av GrowFreak Vis innlegg
Jeg er 42 år. anser meg
selv som moden nok til å prøve dette ja. Onkel blå er det ingen fare med
så lenge jeg ikke annonserer om det.
Vis hele sitatet...
Ok, da er du forhåpentlifvis fullstendig klar over risikoen du tar. Det er alikevel lurt å ta sine forhåndsregler på forumet her. Jeg vet at politiet har brukere her inne, også av den mer aktive sorten. Så om du planlegger å poste bilder feks så fjern exif, og muligens bruk en proxy.
Sitat av GrowFreak Vis innlegg
tenkte jeg skulle prøve meg på ebb flow system.
Vis hele sitatet...
Effektivt system det, men hvordan hadde du tenkt å sette det opp mot den 90liters tanken du haddetil rådighet?

Det kan være lurt å invistere i en avisoleringstang, noen kabelsko og en slik tang til å feste kabelskoene. Ganske viktig at du ikke får sånne små lednings"hår" i feil hull. Det hjelper også på å feste ledningene.

ANGÅENDENE KOBLIG AV BALLAST
Det kan være lurt å invistere i en avisoleringstang, noen kabelsko og en slik tang til å feste kabelskoene. Ganske viktig at du ikke får sånne små lednings"hår" i feil hull. Det hjelper også på å feste ledningene.