View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette går seg til. Du har tømt serotoninlagrene dine. Du blir ikke varig fucka, men du føler deg fullstendig drit akkurat nå.
Dette har skjedd med meg også en gang for noen år siden. Føltes som jeg skulle dø, angst, var nesten suicidal og megadeprimert.
Du kommer ikke til å dø. Gi det 2 dager, så skal du se at du er på bedringens vei. Det hjelper å ha noen å prate med. Få i deg mat/næring.

I mitt tilfelle, så lå jeg på soverommet nesten et døgn, turte ikke gå ut, hadde mongonoia og angst for alt av lyder. Alle lyder var forvrengt lenge etter at rusen var gått ut. Jeg var sikker på at jeg var eneste overlevende etter denne kvelden, og jeg kviet meg for å sjekke om de andre som var med på samme kjøret faktisk hadde overlevd. Hadde også suicidale tanker, hvor jeg flere ganger resonnerte meg fram til at det måtte være enklere å bare avslutte det hele.

Har aldri opplevd dette i ettertid på reine mdma krystaller, men kun på "knips". Det skal sies at vi hadde tura en uke på mdma, hvor vi siste kvelden i tillegg spiste knips som var en utløsende faktor for min del.