Tråd: Frieord
View Single Post
Trådstarter
41
Det er latterlig at jeg også fikk 45000 i bot for ruspåvirket tilstand, 6 måneder fengsel og 2,5 år uten sertifikat. Det jeg gjorde var ekstremt dumt og jeg prøver ikke å forsvare det, men voldtar man noen har man ødelagt livet deres. Det burde vært millionerstatning i slike saker dersom det er graverende. Det er latterlige summer voldtektsoffer får i slike saker. Og vidarlo, du er så ekstremt hårsår og gjør alt for å heve deg over personer som ikke er like intelligente som deg men har andre meninger.

Frieord er en side der man faktisk får nyheter folk bryr seg om, de legger ikke skjul på identitet til gjerningsmann slik norsk, svensk og dansk media ofte gjør. Mener du virkelig at det er rett at vg ikke kan skrive at det var en afrikaner som voldtok en 18 år gammel jente? Skal man beskytte etnisiteten til forbrytere for å ikke skape kaos blant befolkningen?

Se hva han politimannen i sverige gikk ut med nå når han nærmer seg pensjonsalder, det var vel et svenskt navn i løpet av 12 saker han hadde, og det svenske navnet var i den minst alvorlige saken.

Multikulturelle samfunn har aldri fungert og vil aldri fungere, jeg vil gjerne at dere gir noen eksempler på samfunn som har hatt positiv utvikling av innvandring? Innvandring har ingen positive sider hverken på sikt eller nåtid.