View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det ordvalget sier i grunn mer om din virkelighetsoppfatning enn resten av innlegget ditt, og det er faktisk litt av en bragd. Jeg mistenker at de aktuelle kvinnene heller benytter ord som "dodged a bullet".
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne skrevet ett lengre og mye mer detaljert innlegg. Ingen her kjenner meg personlig og ingen vet hvordan jeg er med damer. Skjønner at dere tror kvinnesynet mitt er dårlig, men nei jeg elsker damer. Tipsene mine har rot i virkeligheten, og de fungerer. Har selv vært som OP og det resulterte i nada damer. Etterhvert ble jeg flinkere og fikk meg noen ons en gang i blant.

Jeg leste mye forskjellig og prøvde mye forskjellig. Gjorde meg mange erfaringer og det første innlegget mitt er noen få raske tips om det som fungerer best.

Skrev innlegget fullt viten om at 80% av dere blir å "hate" på det. Men det er vertfall sannheten. At det var en uskoleelev var jeg ikke klar over, da vil jeg heller si at det eneste nødvendige er å ta initiativ og å gjøre seg egne erfaringer. Etterhvert blir han å oppleve at mine råd fungerer best.

De to første damene mine så var jeg en typisk snill god gutt som gjorde det de ba om, den perfekte gutt ifølge alle damemagasin. Det resulterte i to svært kortvarige forhold.

Nå har jeg en ny kjæreste, og fy så fantastisk det er. Aldri møtt en person som elsker meg så mye. Har det helt konge, og det er ingen tvil om at hun føler det samme.

Kan såklart ikke bevise noe, skulle gjerne gjort det.

Sitat av *pi Vis innlegg
Haha, for en levende parodi du er! Du vet det er en ungdomsskoleelev du gir råd til her, og ikke en kronisk singel gammel kyniker?

Det er mange ungdomsskolepar som ikke har sex på første, tredje eller tyvende date. Det går helt fint. Det mest idiotiske du kan gjøre er å prøve å lure eller overtale en 15-16 år gammel jente til sengs hvis hun egentlig ikke vil. Blander du inn alkohol i tillegg så snakker vi virkelig episke nivåer av idioti.
Vis hele sitatet...

Nei det visste jeg ikke. I det tilfelle anbefaler jeg å bare prøve seg fram og gjøre egne erfaringer og er helt enig med deg der. Å gå på en pub er ett eksempel, kan like gjerne være en konsert/tur i parken/kaffe. Har ingenting med alkoholen å gjøre.
Sist endret av Veggen; 6. juni 2019 kl. 03:25. Grunn: Fjernet tekst som kom med dobbelt.