View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
fy faen så mye sykt en kan finne på, får vondt i magen av å lese historier her haha

dette er vel 2 år siden...
drakk kanskje to six pack hjemme, tok også noe blå og litt cola. kommer meg videre til byen
møter på noen kompiser, får noen blå til også drikker jeg litt vodka med sprit og flere pils.

blir etterhvert kastet ut fra utestedet da jeg var veldig frekk mot flere jeg ikke viste hvem var.. går litt gatelangs og ender med å stjele noe smykker fra en butikk som hadde glemt å låse

hører det er fest litt borti gata og går inn i en leilighet jeg aldri har vært i før. kaller dama til en stor og sterk fyr hore og får meg en på tryne.. folk lar meg ennå henge der av en rar grunn

drikker en god del der også finner jeg brått noe blå og paralgin forte.. husker bare at jeg spiste pille etter pille som om det var smågodt, spyr heldigvis opp alle sammen en stund etterpå hvis ikke hadde jeg nok vært dau... etter dette husker jeg bare litt episoder

drar ihvertfall fra leiligheten med xbox kontroller, sneakers som rett fra eska og noen mobiler og lommebøker og en bong

går gatelangs hjemover uten overdel.. husker jeg frøs og det var kaldt ute.. husker episoder av folk som lo av meg og spurte om det gikk bra også videre

hjemover så bryter jeg meg inn i leiligheten til en venn av meg. sitter i sofaen hans og røyker bong mens jeg glor i veggen, spyr overalt i leiligheten

våkna så opp hjemme i senga fylt med spy og tyvegods spredd rundt i rommet mitt