View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hadde vært hos en fyr. Mandagsmorgen, trodde jeg var edru/nøktern og skulle på jobb. Synes det var en god ide å ta med seg en hane og to kyllinger med. Dyra var sikret i bur og med belte. Skjønte etterhvert at jeg ikke var helt edru og stoppet på det første og beste stedet. Politiet hadde fulgt etter meg en god stund. Dyra ble ikke tatt særlig godt i mot hjemme hos meg. Ble spetakkel. Familien mente jeg var psykotisk (forståelig nok), og plutselig var det to ambulanser utenfor huset, og fem personer på rommet mitt. Havna på legevakta igjen og måtte snakke med psykiater. Klarte å sovne midt i samtalen. Endte med at jeg mista sertifikatet, en bot og ubetinget fengsel.

Et halvt år senere hadde jeg vært på konsert og bestilte taxi ut på landet og hentet meg denne gang en høne jeg kunne ha med på byn. Ble plassert hos en venn hvor den ikke ble tatt særlig godt i mot. Fikk mye mat og drikke. Dagen etter hadde jeg den verste fyllesyken noen gang. Svært dårlig samvittighet og. Brukte et par tusen kroner på taxi og måtte få høna returnert fortest mulig. Gikk greit til slutt.