View Single Post
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
269
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Har lest endel av postene dine her inne i det siste og er stort sett enig i det du sier, men må innrømme at det kuleste ved din profil er valg av nick... Føler vi vandrer i samme søla

Og til emne, opiater er absolutt ikke veien å gå, om det kniper på randen av dingledansen så ja, da er opiater er alternativ...Men det er å utsette sin egen behandling, det løser ingenting

Jeg gikk 5+ år i terapi, fikk psykologspesialist fordi jeg var en "vanskelig sak" og selv der var det ikke mye å hente... Nå skal det sies at jeg var presset mot veggen, jeg så ingen mening og ingen løsning....

Jeg valgte derfor å eksperimentere med fleinsopp, jeg har hatt gode og dårlige opplevelser, men alle har gitt meg noe, det som er verdt å huske er at ja, psykedelika kan absolutt åpne opp for terapeutiske opplevelser, men det som er problemet med "snarveier" er at opplevelsene er rimelig kaotiske og det blir en hel del arbeid etterpå...

Men jeg tenker at om man er opptatt av å forstå, tar med seg det vitenskapelige og holder en balansert tone gjennom opplevelsene så kan man få mye ut av det, men jeg vil understreke, igjen, snarveier fins, de er dog kaotiske og trenger bearbeiding og innsats i ettertid..
Vis hele sitatet...
Ja du sier noe der, septik går jo som regel godt ilag med kloakk Godt det ikke bare er rabbel jeg får ned i innleggene, har skrevet alle innlegg på en Samsung telefon bare for å øke vanskelighetsgraden mest mulig!

Tenker perspektiv har en relativt stor rolle når det gjelder gode/dårlige opplevelser. Husker veldig godt en gang med temmelig høy dose, så rett å slett døde jeg, eller det vil si, jeg gjennopplevde en tidligere død Husker det var frustrerende på en måte, da jeg var "nødt til" å følge flow'en, uansett om jeg viste hvilken vei det bar. Har hatt en del dødsangst siden barnealder, men etter sånne opplevelser har det gitt meg en totalt annen mening å dø.

Om en ser på hvilken som helst person, er jo døden en "vital" del av livet, uungåelig, samtidig som det er en ørliten bit av det samme livet. Ett bryllup kan fort vare en hel dag/helg, mens en død er unnagjort forholdsvis kjapt, med mindre en er skikkelig heldig å døden ligger over deg som ett teppe i åresvis...

Huff, ble kanskje dystert dette, men poenget var iallefall at de fleste bruker mer tid på tv'en på en uke en en normal død, og etter jeg så det på min måte, så klarer jeg rett å slett ikke å bekymre meg noe for noe som er like naturlig som å gå på dass å pisse på morningen!

*starstruck*
Har hørt på noe av spyttinga di! Må si meg mektig imponert, godt jobba dude!