View Single Post
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
269
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forstoppelse med opiater kan fikses med riktig diett og eventuelt noen tilskudd.
Helt klart ikke førstelinje behandling. Tenker mer en stakkar som har vært svingdørspasient I mange år uten bedring og har prøvd nærmest alt av behandler kunne hatt dette som en mulighet. Dyp depresjon er langt verre en opiatavhengighet om du har råd til stoffet eller får det på resept nærmest gratis.
Vis hele sitatet...
Ja, om det er snakk om pasienter som ikke responderer på noen av alle de andre behandlingene som finnes mot depresjon, så er jeg enig i at det helt klart er verdt forsøket. Det jeg da tenker er skummelt med opiat behandling, er jo at en dyp depresjon plutselig kan få nye nivåer av dybde, da opiater kan føre deg lengre ned til den nederste avgrunn når det en gang skal seponeres, så da vil du jo på en måte gjøre vondt verre i verste fall.

Som sagt, enig med deg i at det kunne ha vert et alternativ til behandling av depresjon, men uansett hva du svelger nedpå, er det ingenting som bare blir borte, alvorlige tilfeller av depresjon kan jo i enkelte tilfeller være mer eller mindre "umulig" å få has på.

I forrige post forsøkte jeg meg på litt humor, men tror det ble forstoppet en plass på veien

Sitat av Inay90s Vis innlegg
Hei, min første post på freak. Men har vært innom i ny og ne i løpet av di siste 15 årene uten bruker, for å sjekke opp diverse ting og bivirkninger tidligere.

MDMA kan virkelig hjelpe med undertrykte følelser, traumer du har glemt men som fremdeles ligger i underbevisstheten din, og du kan få en lettelse av problemer som bare underbevistheten din vet om og sliter med daglig uten at man er klar over det.

Men vil virkelig anbefale at du tar det i små doser første gangene, og gjerne med en god venn som du stoler veldig godt på og kan fortelle alt (Dette skjer naturlig i en MDMA rus egentlig uansett)

I et safe space. Skal ikke kalle meg noen ekspert, men vil vell si jeg er ganske erfaren, og har tatt det kanskje rundt 60-100 ganger både som «shaman» for å hjelpe andre, og for egen kos. (Da gjerne for mye for å «ture litt.) - Gjør det ikke i dag da jeg har vokst opp og føler det har gjort sin nytte. Og er “Mett”. Alle som faktisk har prøvd kan vell relatere til dette.

Jeg vil også anbefale at denne vennen du velger å du har med, vet hva det innebærer å slite med noe psykisk selv eller vet hva psyken er eller innebærere.

Da det er et veldig stort pluss når det gjelder å «løse opp» i ting, og generelt ta opp ting som da ville dukket opp når det gjelder din og hans mentale helse. Eller ha en «shaman» som vet hva du går igjennom og er der for å hjelpe.

Kompisen min visste ikke hva angst var. Men han klarte veldig godt å forstå meg fordi han kunne føle min angst, mens vi var på MDMA. Det har gjort så han har blitt mye mer erfaren med alt av psykisk helse i etterkant.

Stearinlys, enya type musikk og koselig stemning løsner alltid opp litt dypere samtaler i mitt tilfelle. Og sykt deilig å ture til imellom samtaler.

OBS: Et annet tips er om du ikke har så mye erfaring fra før ang. Dette stoffet. IKKE kjøpt knips / extacy, og tro det er MDMA. For det finnes så sykt mye drit der ute, som er direkte skummelt selv om det har et snev av MDMA. Om man vet aldri hva man egentlig får. Noe jeg har lært på en fryktelig kjip måte. Som igjen kan gjøre alt værre.

Finn så lilla til hvite harde krystaller som mulig. Så du vet det er riktig stoff, og knus litt og ta det på tungen f. Eks. Smaker litt drit (Syntetisk lakris om jeg husker riktig( men du får fortere effekt og smaken driter man i etterhvert under rusen uansett. Og smaken sier mye om kvaliteten. Etter et par ganger, så vet du godt hvordan det skal smake.

Første gangene jeg tok, så droppet vi med Rizla papir i halsen. Og det gjorde så kompisen min som ikke hadde noe erfaring fra før kastet opp siden han var «tøff» på alt annet av stoffer som hasj og kokain og tenkte ikke på at psykadelika var noe værre så han tok en stor klomp. Etter dette, så rører han ikke noe fysisk skadelig dop igjen etter denne første session av sikkert 30 med bare meg og han. Fordi man kan få en sjukt respekt for livet, jorden,planter og seg selv og siden egen kropp hvertfall i perioden rett etterpå.

(Om du er litt spirituell / troende mot noe) Kan du også få bekreftelse, eller en realisasjon over ting som kan hjelpe deg daglig. Det gjorde det hvertfall for han. Han var på mye dritrus, og klarte seg utenom å røre noenting på mange år etterpå.

(Dette er min besteste bestevenn og forlover i dag og resten av livet, selv om vi er rake motsettninger av hverandre) Mye grunnet alt vi har gått igjennom sammen via forsjellige psykadelika, og hvor godt man kan lese kvaliteter på mennesker og kompiser på denne type rus. Skjønte godt at dette kom til å bli min bestevenn allerede da første gangen fordi noe klikket i oss og man åpner opp sinnet sitt på en helt ny måte. Og man kan se for eksempel hvor snill en person egentlig er inni seg. Selvom man ikke viser det til alle.

Jeg vil sterkt anbefale å ta litt og litt knust pulver på tungen, for da er det mye lettere å vite hvor mye man har tatt, og når man har fått nok i løpet av en kveld. (Uansett drittsmak)
Jeg har også tatt for mye MDMA /Kanskje MDA etter et par ganger selv med såpass erfaring. Og kommet i en #loop# med en annen kompis som ikke hadde grenser og var relativt ny. Og det kan gjøre så det får motsatt effekt i værste fall. Men sjeldent. og vi kan le av det i dag. For man glemmer mye. (Alle andre enn meg tydlighvis, for jeg har en tendens til å ikke miste tråden. Derfor jeg fungerte som en uoffisiell “shaman”, som tilsier han som passer på at alle har det bra.

Man skal ikke leke seg med psykadeliske uten å ha tenkt seg om. Om du er litt spirituell som meg, så fikk jeg f. Eks “svar på at det er meningen at man skal ta MDMA om man gjør det, og hele universet “følger med” fordi det virker som om det er planlagt hvordan effekt man skal få av det om det er negativt, så holder man seg unna, er det positivt, så er det naturlig å prøve å finne flere svar. Uansett hvor spontant det er. Jeg leitet etter spirituelle svar om meg selv og universet før jeg prøvde, og også litt av grunnen til at jeg prøvde det med min kompis, og fant svar på mye spennende jeg leser i bøker i etterkant av folk som har undersøkt med DMT og LSD og “værre” stoffer, etter noen sånne runder etter mer erfaring, og det gjorde meg godt, men også på søk etter mer svar som jeg fikk via dette og sopp tidligere. Og prøvde da også LSD osv. Som igjen er en helt annen historie på både godt og vondt.

Blir fargen i rommet du er i lilla / brun. Så er det en avslappet og trygg atmosphere. Merker du den kanskje bikker litt over til rød, så se deg rundt om kanskje en av di du er med er stressa eller redd. Dette legger man merke til fort, og er ikke skummelt. Men greit å fikse opp i for så man kan kose seg videre å dele historier videre. Dette er en god indikasjon på generell stemning, da farger har mye mer å si enn man tror, så dumt som det høres ut. Og fargene gjelder alle ting, så alle merker noe er off. Men det kan være så enkelt som at en føler seg litt utenfor eller tenker på noe vondt inni seg. Det er også er perferkt mulighet til å ta opp dette med personen. Og finne ut at rotgrunnen, og evt. Løse det eller gjøre deg i dette tilfelle obs på hvorfor du tenker så mye på det i etterkant og i det daglige liv.

Du vil også merke etter en litt lang rus, at ansikter til folk vil se sure ut. Fordi det er samme stoffet du ruser deg på, du får når du smiler. Så det er er ikke uvanlig å ha det hærlig, men se kjempesur ut :P Dette er heeelt vanlig. Og om du prøver å smile hardt, så får du et lite kick og kjenner stoffet komme ned igjennom kinnene dine.

0,2-0,3 var en kongedose for oss i starten. (Mest sannsynlig litt for mye for første gangene. Men vi var bare redd for å ikke merke noe.. så uerfarne vi var. og poenget var å kose oss og få «overdosen» og ture litt. Som er helt herlig om man har god MDMA. (IKKE MDA ELLER X!!) Det kan ødelegge alt!

Send meg gjerne bilde av hva du har fått tak i, så kan jeg godt prøve å avgjøre om det er “ok” eller ikke å ta. Det kan variere i farge osv. Men det er oftest en “Krystall” som er ganske hard å knuse om det er grei MDMA.

Dette er også et sesongbasert stoff. Så om du ikke får tak i det beste med engang, så er det nok kanskje ikke så populært eller bra om dagen. Og får du tak i feil. Vil du fremdeles kose deg. Men om du vil løse psykiske problemer. Ville jeg nok vært litt på “topp” men selvfølgelig ikke for mye.

Jeg vil tro dette kan hjelpe deg med dine problemer. Om ikke for alltid, så vil du mest sannsynlig få et annet syn på problemene dine, og kanskje til å med oppdage at det finnes et liv uten PTSD, Angst og generelt stress. Dagen etter vil du mest sannsynlig føle deg litt tom, men igjen befriet og ha en sliten, men god følelse i kroppen fordi dette stoffet gjør noe med deg som gjør det godt i flere dager etterpå, selvom du ikke løser alle problemer med første gang. (Dette er såklart individuelt)

Og om du er redd for å ta for mye, så ta det på tungen som nevnt. Fordi kroppen sier ifra at du er “mett” og sliten etter en kveld/natt med dette. Du har det rett og slett så godt, at du blir sliten av å føle deg så bra. Og du tømmer kroppen for stoffet som gjør at du føler deg bra. Så man får en naturlig, “nå trenger jeg ikke mer følelse#. Og husk at rusen kommer i bølger som med LSD (Og alt av rus). Så du vil plutselig drømme deg bort i orgasmerus i kroppen, og deretter vil du bli mer klar for å snakke om ting.
Og du vil være mett lenger og lenger etter hvor ofte du tar dette. Nå har ikke jeg tatt på over 2 år. Fordi jeg fremdeles kan huske tilbake på godfølelsen i kroppen og den kan fremdeles hjelpe meg i stressa situasjoner eller generell nedstemthet.

Nå trenger jeg ikke ta noe MDMA lenger, fordi jeg kjenner kroppen min bedre. Og vet hva som skjer når jeg får angst osv.

Dette ble en lang melding. Men jeg føler veldig med deg. Da dette hjalp meg med mye psykiske problemer som ekstrem sosial angst, indre uro og generelt vanskeligheter for å finne riktig hjelp selv med selvmedisinering som gjorde ting verre osv.

Og det eneste som kan gjøre psykiske ting bedre i min mening, er er realisasjon av et eller annet. Et traume, minne eller noe som underbevisstheten din prøver å fortelle deg om igjennom angst, uro osv. Den er lurere enn deg!! :P Du kan åpnå dette med en god psykolog og masse timer også, Men dem vil aldri vite 100% hva du føler, så det tar veldig lang tid i min mening..

Summa totalis: Hadde jeg slitet som deg, ville jeg prøvd litt. Sett ann effekten det hadde. Om du har en god kveld med en god kompis / venninne, så er det positivt uansett tenker jeg. (Garantert den beste rusen din vil ha hatt også på en måte) Og MDMA kan hjelpe deg med mye ting. Som jeg håper det gjør med deg!

Lykke til, og hold meg gjerne oppdatert!

Håper ting løser seg, psykiske ting er forferdelige vanskelige å snakke om, løse på et blunk, og påvirker hele livet ditt.

Og man skal absolutt ikke ha det sånn!

Hilsen en som snakker for mye.



Anbefaler absolutt ikke Ketamin for å prøve å finne ut av psykiske problemer. Jo det kan være en greit rus. Men i min og flere av mine venners erfaring, kan Ketamin være mye mer skadelig. Og har man ikke prøvd noe psykadelisk før. Så er ketamin direkte farlig, fordi man ikke har noe erfaring og ketamin er søppel i forhold til MDMA. (Mener da ren MDMA og ikke knips)

Tatt det noen ganger, og selv med års erfaring på psykadeliske som LSD / MDMA osv. Så hadde jeg og en kompis en forferdelig opplevelse gang nummer 3, hvor vi trodde vi tålte mer, fordi effekten varer så kort og kortere for vær stripe. Og var en liten stripe fra at det skulle ende veldig dårlig. Har du faktisk prøvd ketamin før? Eller bare lest om det?

MDMA er 100% ganger tryggere, og bedre for kropp, og spesielt sjelen.
Vis hele sitatet...
Beklager, men off-topic!
Ble litt nyskjerrig når du skrev om de forskjellige fargene ved bruk av psykadelika. En av de første møtene jeg hadde med den kategorien, begynte med 700ųg LSD, etterfulgt av 3,5g cubensis av ukjent type.

Det som aldri helt har sluppet taket var da jeg måtte på toalettet, og mens jeg holder på å tømme blæren, ser jeg ned mot toalettet og det består plutselig utelukkende av de mest intense neonfargene jeg noen gang har sett. Ble totalt oppslukt av fargespillet, og ca hallveis i tømminga, begynte "fargene/toalettet" å flyte nedover mot gulvet og utover gulvet. Sykeste jeg har sett noen gang, men fikk gjort mitt, og gikk over til vasken for å vaske hendene. Plutselig skjer det samme med vasken, "levende farger" som danser, samtidigt som hele greia renner som en seig masse nedover veggen og utover gulvet.

Kjente kun pur lykke og tilfredshet, og syntes det var helt fantastisk! Har tatt mye større doser i ettertid, og har opplevd min del med psykadelika, men har aldri opplevd farger på samme måten igjen..

Har du noen idé på hva det kommer av ?

Beklager igjen for off-topic!
Sist endret av Mr.Septik; 1. mai 2022 kl. 14:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.