View Single Post
Trådstarter
Tusen takk for svar, alle sammen! Dette kan jeg jo veldig godt fra før, så det er veldig fint at dere har hjulpet meg med å få det bekreftet. Dama mi vil ikke lese denne tråden enda, hun er tydeligvis redd for å få bevis på at hun, venninna hennes og venninnas såkalte "sykepleier" tar feil! Jeg ler fortsatt av dette, for det er så utrolig morsomt!

Jeg lover å oppdatere tråden etterhvert som det skjer noe nytt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan etterspørre resultatene fra laboratorietestene. Der står alle stoffene listet opp enkeltvis med verdier og cutoff-grense. Bedre bevis får man vel ikke.
Vis hele sitatet...
I går stakk jeg til legekontoret og ba om å få utskrift fra urinprøvene jeg har tatt fra og med 1. februar. Jeg ba helsesekretæren om å bruke en konvolutt med legesenterets logo på, og forselge konvolutten før jeg fikk den. Bare samboeren min skulle åpne konvolutten og se på prøvene.

Prøvene var som antatt rene, bortsett fra Paralgin Forte.
Det fulgte også med blodprøver som ble tatt to ganger ved ulike anledninger.

Jeg måtte betale legekontoret 120 kroner for å ordne dette for meg.

Men vet du hva? Hun tror jeg har forfalsket dem! Så de 120 kronene jeg brukte på legekontoret var bortkastet.

Jeg rakk imidlertid å ta en kopi av det ene arket før vi kastet alt sammen, og fikk sensurert navnet mitt osv, så du kan se hvordan prøvene ser ut.


Sitat av Who? Vis innlegg
Så vidt jeg kan se så stemmer alt dette.

Men det du nesten burde spørre deg er hvorfor du i det hele tatt legger energi i dette. Man skulle nesten tro at samboeren din er politi, med tanke på hvor oppslukt hun og hennes venninner virker å være i å "ta deg".
Dette virker ikke akkurat et sunt forhold for deg å være i.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig! Det virker som at venninna hennes ønsker at det skal bli slutt mellom oss, og prøver å overbevise henne om å gjennomføre det til slutt... Jeg tenker på dette enda, skal oppdatere tråden med hva som skjer videre

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Dette er en påstand som krever kilder og en bedre forklaring. Hvor har de dette fra? Hvordan blir benzodiazepiner og deres metabolitter omdannet til "et morfinlignende stoff"?

I urinprøver leter man etter spesifikke psykoaktive stoffer og deres metabolitter. Opiater og benzodiazepiner produserer vidt forskjellige metabolitter og testprofiler. Det er uproblematisk å påvise flere slike profiler i samme urinprøve. Det er ikke slik at én stoffgruppe vil kamuflere profilen til en helt annen stoffgruppe.

Paralgin forte har heller ikke samme virkestoff som valium. Paralgin forte inneholder kodein, som omdannes til morfin. Valium inneholder diazepam. Argumentene og resonnementet deres er så håpløst at det er til å bli helt matt av.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for denne bekreftelsen! Se urinprøveresultatene overfor for mer info om hva de ser etter i urinprøvene mine

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En sykepleier som har såppas mangel på kunnskap? Høres nesten bare ut som om mellomeddet (venninna) kun vil få dama til å gjøre det slutt med deg :-)
Vis hele sitatet...
Jepp, det er akkurat det jeg tenker! Tror ikke hun venninna noen gang har likt meg, men tør ikke si det rett ut... Nå sier også dama mi at jeg har forfalsket urinprøvene hun fikk fra meg igår (i en forselget konvolutt med legesenterets navn på) .. Bilde lenger oppe.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Bruker du medisiner foreskrevet av lege?
Det er ikke mange mnd siden du pratet på høyt forbruk av Stilnoct og Imovane.
Vis hele sitatet...
Det har vært et problem med høyt forbruk av slike preparater som Stilnoct og Imovane, ja. Nå er det imidlertid slutt på det, da jeg uansett sover godt uten hjelp av medikamenter Nå bruker jeg bare Lamictal mot epilepsi.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å svare på spørsmålet ditt kan jeg ikke.. Men ruser du deg eller ikke? Helt ærlig. Siden hun er så skråskikker på at du ruser deg så er det som ikke stemmer. Har akkurat vært igjennom det samme selv, men hun viste jeg hadde resept, men så på meg milevis unna at jeg har tatt mer en henvist av lege. Det var forøvrig 1 liter øl å 7stk 7,5mg tabs innabors. Jeg selv husker ingenting what so ever, men gjorde mye loka shit har hun fortalt. Å når jeg våknet hadde hun dratt hjem til foreldrene, å forsto ingenting av at hu var borte. Jeg mener selv jeg var normal, men langt ifra. Så, kan det være at du er overmedisinert men skjønner det ikke selv?
Vis hele sitatet...
Nå skal jeg svare deg helt ærlig.
For en eller to uker siden fikk jeg et kraftig epilepsianfall, og da bet jeg meg selv i tunga. På grunn av dette var det umulig å snakke, drikke eller spise. Det gjorde for vondt.
Derfor dro jeg til legen og ba om hjelp for dette. Da fikk jeg utskrevet en pakke Paralgin Forte. På pakken sto det 1 tablett inntil 4 ganger daglig. Jeg valgte å spise 4 piller på en gang den første dagen, fordi jeg ville også oppleve rus i tillegg til smertelindring. Det blir jo på en måte "lovlig rus", dette var samboeren min inneforstått med, og sa ingenting på det. Resten av uka fulgte jeg doseringen, dvs. 1 tablett inntil 3 ganger daglig. Jeg ble jo selvsagt litt sløv og bittelitt rusa selv om det var en enkeldose. Nå er jeg ferdig med Paralgin Forte, og trenger det ikke lenger. Problemstillingen her er at hun mener at jeg i tillegg til Paralgin Forte har ruset meg på andre ting den uka jeg brukte PF. Hun ringte foreldrene mine og sa at jeg hadde sprukket igjen, og trengte innleggelse, behandling +++++++...

ehhh.. nei? Jeg ruset meg ikke, jeg brukte Paralgin Forte som normalt, fordi jeg hadde vondt. Nå er jeg tom for Paralgin Forte, og har heller ikke andre ting å ruse meg på. Ikke hatt det på en stund heller. Så hva faen snakker hun om liksom....