View Single Post
Sitat av BrageP Vis innlegg
Eg har aldri sett nokon dokumentasjon på at barneverntenesta gjer særleg mange feil. Kven avgjer i det heile kva som er ein feil? Aviser? Omsorgssviktande foreldre? Fylkesmannen er barneverntenesta sitt kontrollorgan, så det er vel i grunn berre derfrå ein kan få eit nokonlunde uhilda bilete av tilstanden.
Vis hele sitatet...
Når barnevernet gjør feil er det stort sett umulig å påvise det. De henviser på kryss og tvers internt, og de er umulig å få igang skriftlig kommunikasjon med. Med andre ord kan man aldri dokumentere hva som egentlig har foregått, og selvsagt får barnevernet alltid medhold når det er ord mot ord.


Sitat av BrageP Vis innlegg

Som skrive over er sakene basert på frivilleg samarbeid i om lag 80% av tilfella, og i resten av tilfella er det ikkje uvanleg at foreldra let seg representere med advokat. Dersom det vert begjæring om omsorgsovertaking, har familien rett til å velje akkurat den advokaten dei vil ha i heile landet - gratis.
Vis hele sitatet...
Da er det alt for sent.

Å gå ned til barnevernet uten advokat, eller ihvertfall uten noen som kjenner lovverket litt og kan snakke for seg, det er selvmord.

Hva min venninne ble servert første gang hun var hos barnevernet, når hun var alene, var rett og slett et horribelt overtramp. De løy og de truet og når de var ferdig hadde de nesten knekt en stakkars alenemor som ikke hadde gjort noe som helst.



Jeg er sikker på at barnevernet hadde måttet avslutte en haug med saker før de var begynt engang om bare alle hadde hatt med seg advokat ned første gang.

INGEN burde ta sjansen på å gå ned dit uten advokat. En vet aldri hva de finner på.