View Single Post
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Da er i allefall datoen bestemt Jeg reiser onsdag 09.03 (evt 10.03 tidlig på morgenen).
Har ikke helt landet destinasjon enda, men så straks det er bestemt begynner jeg prosessen med booking.

Ift. destinasjon så hadde jeg gleden av å få studere christiana noen timer i en helg for en liten stund siden. Jeg likte veldig godt atmosfæren der, så fikk plutselig litt lyst til å legge turen dit i stedet. Har derfor blitt litt fram og tilbake mellom Amster og Køben. I tilegg har faktumet om at både Praha og Barcelona er vesentlig billigere en de to andre sunket inn, så nå frister de egentlig enda litt mer.
Det eneste hinderet for å reise til praha/barce er at jeg er litt usikker på hvor enkelt anskaffelse av godsaker er i de landene, noen som kan gi meg input?

Forøvrig, hvis noen her skulle føle lyst til å slenge seg på er det bare å sende en pm
Vis hele sitatet...
Sist jeg var i Praha sto det folk i bakgater overalt å prøvde å selge diverse dop, weed inkludert. I nærheten av strippeklubber etc sto det alltid noen. Kvaliteten fra disse vet jeg ingenting om da, men det virket som det var veldig lett å få tak i.