View Single Post
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Hei,
I går kveld i 19:00 tiden tok jeg 1 valium for å roe meg ned etter en 2cb trip som ikke gikk helt som det skulle. Har tatt 2cb 2 ganger før men aldri prøvd valium. Har bestemt meg for å legge vekk 2cb, men ble ganske interessert i valium ettersom det ga meg en god og avslappet følelse jeg har lett etter. Spørsmålet mitt er om det ville være en dårlig ide å ta valium i dag/kveld også? Hvor stor dose eventuelt? Og hvor "ofte" kan man ta valium før man bør begynne å passe på at man ikkje blir avhengig?
Ha en bra dag videre folkens.
Vis hele sitatet...
Med den holdningen går det aldri i verden å ha et sunt forhold til valium. Er det ikke lett for deg å ta ikveld om jeg forteller deg at det ikke vil gi noen fysiske abstinenser eller noen større problemer om du tar valium ikveld også? Så kan du jo bare drøye den noen uker. Men greia er at en bør ha faste prinsipper for å unngå komplekse feller. Mine tanker er at ja, det går nok fint å ta det ikveld, men du bør ikke gjøre det og det ser ut til at du er på en negativ bane. Vær svært forsiktig med valium. Når man begynner å time doser for å unngå fysisk avhengighet har en kanskje fått en annen type avhengighet. Ta det da du har behov for det, som ved en ekkel psykadelisk opplevelse eller ved store søvnproblemer, ellers ville jeg holdt meg unna.