View Single Post
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Ironien er såppas bizarre at den er til å elske.

En av tingene jeg virkelig digger med freak er at man vet veldig lite om personen bak nicket, men man vet nok til å vite nogenlunde hva slags type man snakker med, samtidig som det gir rom å fantasere om brukeren bak, fantasien min sier meg at dodecha er en slags psykotropisk akademisk trollmann. vidarlo? trenger vell ikke si så mye der, annet enn at jeg hatrespekterer fyren, han får det sagt og vell så det. Legendariske karakterer som tøffetom, som forsåvidt levde opp til all forventning da han stilte til intervju.

De små blikkene man til tider får inn i livene til folket på bruket, gull.

Når jeg ser for meg en som dabber i det psykedeliske, så er en blind dude noe av det siste jeg ser for meg, men når jeg ser det for meg så gir det mening på alle plan, mangfoldet vi har her inne har definitivt vært med på å forme sunne verdier hos meg.
equimanthorn, du skal ha all ære for at du lever det livet du gjør og jeg krysser alt som kan krysses for at du får alt du fortjener i årene fremover.



Merker selv at det det overfladiske kan ta litt overhånd, man vil jo, eller iallefall jeg vil jo gjerne passe inn som alle de normale folkene, selv om jeg vil si at jeg er alt annet enn normal, men jeg prøver og til tider kan det ta litt mer energi enn hva jeg føler det er verdt.
Har selv meldt meg helt ut av sosiale medier, har Snapchat og that's it. Det er en fengslende befrielse.
Som equimanthorn nevner så fremstår du som en ok type, har ikke vekslet så mange ord med deg, men jeg har lest og utifra det vil si du kan slappe helt av.
Vis hele sitatet...


Tusen takk for fantastiske fine ord, Kjelldriver! Ikke nok med det, du er åpenbart like fan av Kill Buljo som meg, Wirkolauniverset med Kurt Josef Wagle og dem er et kapittel for seg selv og en digresjon. Beklager også at jeg ikke behørig besvarte politihistorien du kom med i stad, var fjern og hadde litt mindre tid enn forventet og den var noe å fordøye kan man si men det høres jo helt Villt ut!

Ja, jeg prøver å pakke inn melankolien min med humor, er en dyster fyr som er positiv på bånd. Tenk det verste, bli overraska over det beste, funker hver gang!

Når vi først er inne på the regulars og den gjengen så kjenner jeg jo selv trynet ditt tilbake for nesten 10 år siden, og du utstråler veldig Finnmarking med hele deg, jeg er jo superfan av dem og det lynnet så det er intet minus? Du trenger ikke svare på det om du ikke vil, men hvordan ser du for deg meg da? Jeg skjønner at det kan være veldig vanskelig, vi er tross alt bare 3 på min alder som er blinde og knarker i hvert fall som kjenner hverandre godt med hver vår veldig distinkte personlighet hvor kun en er her inne men det ville ha vært artig å høre.

Masse lykke til til deg og mann!

Edit: samme hvor mye hindringer det er i veien, jeg er evig taknemlig for å ha kunnet få oppleve det jeg har opplevd, det er ikke alle med min øyesykdom forunt, det er sant det ass!
Sist endret av equimanthorn; 17. juli 2021 kl. 14:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.